jeśli chodzi o mnie to u mnie najlepsze filmy Wajdy to :
1. Wszystko na sprzedaż
2. Brzezina
3.Wesele
4.Pan Tadeusz
5. Katyń
6.Wyrok na Franciszka Kłosa
7. Człowiek z marmuru
a jeśli chodzi o Wałęsę człowiek z nadziei to mi się tak trochę podobał. Siedem filmów Wajdy udało mi się obejrzeć i bardzo mi się podobały. A kiedyś mój ś.p dziadek opowiadał mi że jak był w wojsku to niedaleko jego wojska były kręcone ,, Popioły " Wajdy. I jak usłyszałam że Pan Wajda zmarł to mi się ta historia/sytuacja skojarzyła którą opowiadał mój nieżyjący dziadek.