Boyd Holbrook

Robert Boyd Holbrook

7,4
17 419 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Boyd Holbrook

hoolbrok wykreowal chyba najbardziej irytujaca i wnerwiajaca postac w historii telewizji. gratulacje!

paweloskos

Nie nie nie. Irytującą postać trzeba umieć zagrać, irytująca postać ma z natury być irytująca. On miał być normalnym agentem a WYSZŁA irytująca rola w dużej mierze przez jego beznadziejny akcent na siłę amerykański

kuboski7

ale on jest Amerykaninem ;)

Gorgona

Jest. Ale jego akcent i styl bycia bardziej od serialu fabularnego przypomina mi Brada Pitta z Bękartów Wojny. Taki naciągany cwaniaczek. No ale to moja opinia. To co pokazali Wagner Moura i Pedro Pascal to majstersztyk.

paweloskos

powaznie az taki zly byl? mi sie akurat podobal, zwalszcza w 2 sezonie

paweloskos

Nie znam się na tyle by stwierdzić czy to wina postaci czy aktora, ale w Narcos irytuje okrutnie

użytkownik usunięty
paweloskos

Ja na początku tez miałam podobne odczucia co do tej postaci, szczególnie w pierwszym sezonie, ale po pewnym czasie człowiek musi zdać sobie sprawę z tego, że on ma taki być. Miał być takim typowym amerykańskim kowbojem, trzymającym się wytyczonych reguł, przeciwwagą dla postaci granej przez Pedro Pascala. Tym bardziej, że w pierwszym sezonie przyjeżdża do Kolumbii jako świeżak i dopiero uczy się jak wszystko tam funkcjonuje. Nie zapominajmy, ze to autentyczna postać na pewno prawdziwy agent DEA dał mu wskazówki odnośnie tego jak zachowywał się np. na początku swojej przygody z Escobarem, jak Kolumbia go zmieniła i jakie miał poglądy na to co się działo.

paweloskos

Nie gadaj bo zagrał dobrze, a wizerunkowo świetnie dobrali aktora pod autentyczną postać. Gorzej z Pena bo już różnice są zauważalne. Zaś Escobar bardzo fajnie zagrany przez Moure

paweloskos

widzę, że trochę hejtu za "Narcos" i się dziwię, bo dobrze wszedł w rolę. ogólnie serial dobrze obsadzony, sezon 2 na duży plus.

rotten_kadath

zgadzam sie

paweloskos