Tak się zastanawiam od którego filmu zacząć oglądanie jego dzieł co polecacie na początek
? Przypominam żadnego filmu jeszcze tego reżysera nie oglądałem o to lista filmów które
mam na kompie od niego :)
1.Wyspa
2. Wiosna lato jesień zima
3. Time
4. Sen
5. Samarytanka
6. Pusty dom
7. oddech
8. Bud Guy
9.Adres nieznany
Pierwszy film KI-duka, jaki obejrzałem to "Pusty dom" i myślę, że tym również mógłbyś zacząć. Potem może "wiosna, lato...".
Ja bym zaczęła od Samarytanki, albo Wiosna, Lato...
Na pewno nie od Wyspy w każdym razie :) Z Pustym domem też może być ciężko.
ja zacząłem od Pustego domu i nie podobał mi się, potem "Wiosna.." i "Łuk" i te były znakomite, znów kiedyś muszę wrócić do Pustego domu