Które filmy Brando uważacie za najlepsze?
Moje top:
1. Ojciec Chrzestny
2. Czas Apokalipsy
3. Na nabrzeżach
4. Tramwaj zwany pożądaniem
5. Obława
6. Ostatnie tango w Paryżu
7. Przełomy Missouri
8. Młode lwy
9. Don Juan DeMarco
10. Juliusz Cezar