Nie wiem czy było coś takiego ale nie będę wygrzebywał starych tematów więc tworzę nowy.
Wpisujecie 5 ulubionych utworów Nirvany. Ja zacznę
1. Heart shaped box
2. Smells like teen spirit
3. Where did you sleep last night
4. Lake of fire
5. hmm może About a girl.
1. Aneurysm
(she keeps it pumpin' straight to my heart)
2. Tourette's
(heeeeeeeyyyyyyy!!!)
3. Lithium
(yey-ye-ye-yeyeaaah!!!)
4. Heart Shaped Box
(I wish I could eat your cancer when you turn black)
5. Breed
(I don't care)
;D
Oczywiście Smells Like Teen Spirit również lubię, ale nie znajdzie się on w moim Top 5. Kawałek zbyt mocno wyeksploatowany przez popkulturę, chociaż znakomity.
1.Heart Shaped Box - zdecydowanie najlepszy
2.Smells Like Teen Spirit - nie ważne jak ten kawałek będzie lansowany on zawsze będzie pewnym symbolem lat 90
3.All Apologies - poprostu świetna piosenka
4.Stay Away - niedoceniony moim zdaniem
5.Something In The Way - kolejny niedoceniony
1.Rape me (http://www.youtube.com/watch?v=psvCUWzecGo)
2. Polly (http://www.youtube.com/watch?v=Jmj7Z-ZElFg&feature=rela ted)
3.Smells like teen spirint ( http://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg&feature=related)
4. Lithium ( http://www.youtube.com/watch?v=pkcJEvMcnEg)
5. Something In the way (http://www.youtube.com/watch?v=rg-yYi8saZY)
Kolejność przypadkowa ;) + About a girl, Come as you are i wiele innych ;)
1. Heart shaped box
2. Smells like teen spirit
3. In Bloom
4.Polly
5. Where did you sleep last night.
Łukasz, posłuchaj sobie System Of a Down jeżeli jeszcze nie miałeś z nimi styczności, zacznij od piosenki "Chop Suey!" aby cię pozytywnie nastawiła.
1. Heart Shaped Box
2. Territorial Pissing
3. Breed
4. All Apologies
5. The man who sold the world (na MTV Unplugged)
1. D-7
2. Downer
3. Hairspray Queen!!!!!!!!
4.Turnaround
5.Tourette's
Kolejność przypadkowa. N. słucham od paru lat i po prostu te najbardziej komercyjne kawałki przejadły się.
Trudno mi wymienić ulubione piosenki, kiedy wszystkie są świetne.
1. Dumb
2. Molly' lips
3. Something in the way
4. Territorial pissings
5. Plateau( to nie ich, ale kocham tę piosenkę!!!)
Kolejność przypadkowa!
1.Heart Shaped Box
2.Where did you sleep last night
3.Smells like teen spirit
4.In Bloom
5.All apologise
1. You know you're right (dziwie sie ze nikt nie wymienił jeszcze, ta piosenka doprowadza mnie to łez)
2. heart shaped box (fajny teledysk)
3. smells like teen spirit
4. rape me
5. man who sold the world
1. Scentless apprentice
2. Tourette's
3. Frances Farmer will have her revenge on Seattle
4. Lounge Act
5. Moist vagina (lub Marihuana)
1. Heart shaped box- Najelpsza
2. Smells like teen spirit
3. Dumb- krótkia aczkolwiek genialna piosenka
4. Come as you are
5. Lithium
1. Nothing else matters
2. Whiskey in the jar
3. Paradise city
4. I love rock n roll
5. Highway to hell
Trochę wam współczuję. Nirvana to nie najgorszy, ale do bólu przeceniany, zbyt zwykle popowy zespół. Odsyłam do prawdziwego rocka... Cóż, wszystko w swoim czasie, każdy kiedyś dorasta.