Nekoninja- pisałam o Julce Plec, nie wiedziałam że też masz romans z Ianem;p
Gdzie was wszystkie wywiało? Spotkałyście się gdzieś beze mnie i forum umarło?:P
Czy to tylko tak wygląda jakby był napakowany czy przypakował do jakiejś Nowej roli? http://25.media.tumblr.com/97bc76b7a8aebf576735eac5002c2b35/tumblr_mnj4ogjU8j1rn vw30o1_250.gif
Heheh spoko, domyśliłam się o co chodzi:PPPP
U mnie nic ciekawego :DDDD Miałam troszkę zawirowań sercowych, ale teraz się uspokoiło :)))
Taki z niego przedszkolny zawadiaka:PP
a Ty zdaje się Aniu też masz w domu małego rozbójnika, czy mi się przyśniło:**:D?
Ta mam, ale nie swojego i nie w swoim domku :DDD Jeszcze do końca lipca pracuję jako niania, a później idę na bezrobocie :D Bo mój przyszywany maluch się przeprowadza do innego miasta :D
Smutno to mało powiedziane :( To będzie czarna rozpacz :(((
Miał 6 miesięcy jak zaczęłam go pilnować, a teraz ma prawie 2 latka więc około półtora roku już się ze sobą bawimy :DDDD
no to rzeczywiście:)) BIG HUG dla Ciebie Kochana:***
ale on pewnie też będzie tęsknił za Tobą biedaczek:))
miałaś wpływ na kształtowanie tego małego człowieka:DDD
Nie będzie tak tragicznie bo jego rodzice to moi bliscy znajomi więc kontakt z nim na pewno mi się nie urwie :DDD, a wyprowadzają się całkiem nie daleko bo tylko jakieś 80 km od Lublina więc jak bardzo zatęsknię to do niego pojadę :DDD
Na pewno :D Ja dzieci nie mam, ale mam chrześniaka, który ma 16miesięcy i jest cudowny :DDD Traktuję go troszkę jak swojego synka :))) Dużo daje radochy i jest przesłodki :DDDD
to maluszek jeszcze z niego:DDD
jak troszkę podrośnie i zacznie mówić to dopiero zrobi się ciekawie;DDD
dzieci to prawdziwi filozofowie;PPP
No jeszcze maluszek:D Ale już rozrabia :DDDD
Moja siostra już się nie może doczekać, kiedy zacznie mówić :PPPP
Hehehe dokładnie i do tego są bardzo szczere :DDD Czasami potrafią człowieka bardzo zaskoczyć :DDDD
Nuda :P Cieszę się bo w końcu jest słońce za oknem, po wczorajszym deszczowym dniu :DDD A co u Ciebie? :D