PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=33076}

Dealer

Pusher
1996
7,4 17 tys. ocen
7,4 10 1 16745
7,5 26 krytyków
Dealer
powrót do forum filmu Dealer

Zachęcony opiniami na forum obejrzałem ten film i jak ktoś wcześniej napisał, stwierdzam, że film jest po prostu nudny.
Niewciągająca historia (a właściwie jej brak), antypatyczni bohaterowie i nadmiar wulgaryzmów (dla niektórych to pewnie autentyzm).

Film ściągnąłem w pakiecie z częściami: drugą i trzecią, i mało brakowało a zniechęcony usunąłbym te pozostałe części.

I to byłby ogromny błąd.

Pusher II i III to kompletnie inna liga, mimo osoby tego samego reżysera.
Nie wiem czy to aktorstwo (brak tego drewniaka Bodni a dużo Mikkelsena i Buricia) czy może reżyser (i scenarzysta w jednej osobie) przez te 8 lat pomiędzy part 1 i 2 porządnie doszlifował scenariusz, ale te części (zwłaszcza 2) oglądałem z zaciekawieniem i w napięciu.
O pracy kamery czy zdjęciach się nie wypowiadam, bo szczerze mówiąc nie znam się na tym.

Moja ocena dla tryptyku:
Pusher I - 5/10
Pusher II - 9/10
Pusher III - 8/10

ocenił(a) film na 9
Salmonella

Pierwszy 'Pusher' to jest historia dramatyczna, ktora wzrusza i pozwala poczuc caly syf 'zawodu'. Ja kiedy pierwszy raz ogladalem ten film, a bylem wtedy jeszcze malolatem, naprawde to poczulem i do dzis to sie nie zmienilo. Obraz plus muzyka tego filmu tworzy niepowtarzalna atmosfere. Naprawde tego nie zauwazasz?
Czesc druga i trzecia, moze rownie realistycznie zagrane, ale pozbawione sa zupelnie tej magii i napiecia. Jak dla mnie ewidentne wypociny ociekajace krwia i flakami.

ocenił(a) film na 7
Luke83ldn

Nie wiem, co Cię może wzruszać w zawodzie niebudzącego sympatii dilera :).