Prosze o wpisywanie tutaj tytułów największych filmowych porażek jakie widzieliście. Ja podaje 2:
-Rzeźnia
-Dracula 3000
Żandarm, odwal się od moich ulubionych filmów*.
Jak masz coś do nich do wal.
* - nie wliczając seriali, chyba każdy zna różnice
-ostatnia sekta
-maglownica
-LAST HOUSE ON DEAD END STREET
-Igor and the lunatics
-martwy krzyk
-guinea pig
to są najgorsze gnioty jakie widziałem w życiu choć znalazlo by sie wiecej tego
ludzie ale jak ktos zapodaje taki watek to badzcie powazni i podawajcie naprawde kaszany.. piraci max payne mogli sie nie podobac ale na pewno nie sa ta dziadostwa takie jak dracula 3000 wiedzmin czy produkcje uwe bolla
Proszę bardzo - największe gnioty wszech czasów:
1.Fabryka śmierci http://www.filmweb.pl/film/Fabryka+%C5%9Bmierci-2002-127461
2.Odrodzone zło http://www.filmweb.pl/film/Odrodzone+z%C5%82o-2008-440030
3.Dom strachu http://www.filmweb.pl/film/Dom+strachu-2006-254658
PS Ostatnia sekta Rzeźnia i Martwy krzyk wcale nie były aż takie fatalne te pierwsze dwa ledwo 3 a ostatni na 4
martwica mózgu
człowiek, który uratował świat
zabójcze ryjówki
plan 9 z kosmosu
...(dalej mi się nie chce pisać; zbieram takie filmy)
martwica mózgu! - kultowy film jeden z najlepszych komedii horrorów jakie widziałem 8/10 klimAT niesamowity
1.Dracula 3000
2. Avalon
3. Może nie najgorszy, ale zawiodłem się na Mrocznym Widmie
1. Zaciemnienie http://www.filmweb.pl/film/Zaciemnienie-2009-542670
2. Madison County http://www.filmweb.pl/film/Madison+County-2011-587467
5 najgorszych "horrorów" bo chyba można je tak nazwać
miejsce 5: Hellraiser: Revelations
miejsce 4: Smakosz 2
miejsce 3: Grudge 3: Powrót klątwy
miejsce 2: Zombieland
i uwaga na ten film
miejsce 1: Ludzka stonoga (po kiego wała ktoś kręcił kontynuację????)
Wszystkie z wytwórni The Asylum z Titanic 2 na czele, Poszukiwacze złotej perły, Yyrek kosmiczna żenada, niektóre rosyjskie "megaprodukcje" (nie chce mi się szukać tych tytułów), większość filmów produkcji SyFy channel, polskie seriale tasiemcowe, (dzięki nim, reklamom i politykom zrezygnowałem z tv).
Dracula 3K wcale taki zły nie był właściwie to luźna filmowa rąbanka którą dobrze się ogląda.
Ale jak można smakosza/ Zombieland/Jason X czy inne z Planem nr9 nazwać najgorszym filmami ... oj żeby polaczki w połowie choć tak dobre filmy robili.
PS. filmy od Asylum i tak są lepsze niż nasze rodzime produkcje szczególnie te drogie historyczne.
PS2 jak chcecie coś porównać to zapraszam do polskiego ARCHE to dopiero jest kaszan, przy nim produkcje assylum to hollywoodzki majstersztyk.