wszystko fajne , był straszny i wgl. tylko nwm o co w tym chodziło ; / Nie zrozumiałam praktycznie nic z tego i nie moge tego ułożyć w logiczną całość ;/
Film ogólnie bardzo niewinny. Można powiedzieć, że zaczyna się tak dość spokojnie, później
wpada lekka akcja i wręcz nuda, moment zadumy wielu pewnie wyłączyła ten film myśląc, a co za
gniot znów głupie nic nie straszne niby duchy ale, no właśnie jest ale film nabiera ciekawego
etapu w końcowej fazie i dla tego...
Stary film który widziałem jakiś czas temu i chyba byłem gówniarzem bo za bardzo go nie zrozumiałem, i jakoś szczególnie mi się nie podobał. A teraz włączyłem drugi raz i trzeba przyznać, że film naprawdę fajny. Można powiedzieć, że podejście do sprawy duchów od zupełnie innej strony ;-) Dobrze zrobiony film, chce się...
więcejlubię takie filmy o duchach, wspaniały, mroczny klimat, ogląda się go z ciekawością aż do samego końca
mimo tylu nagród to jeśli chodzi o moją opinie to średni film nie zachwycił mnie lubie tego
typu filmy ale nie tego typu duchy itp.
Szczerze mówiąc film "Inni" hiszpańskiego reżysera Alejandro Amenabara, który jest również tu twórcą muzyki, nie zawiera jakiejś szczególnej historii. W pewnym sensie wykorzystuje on "ograny" schemat, na bazie którego nakręcono już dziesiątki (żeby nie powiedzieć setki) filmów. Na pewno trzeba przyznać pewną...
a przynajmniej takowego nie widziałem. posiada wiele bardzo inteligentnie połączonych ze sobą szczegółów, które budują napięcie i wspomniany wcześniej klimat. za to należy się 10.
Film na prawdę dobry,pomimo paru niedociągnieć film nadrabia scenariuszem i genialnym
zakończeniem :)
Czyli chodzi mi o to, żeby nie było w nich krwi, jakiś obrzydliwych scen itp. Coś w stylu "Innych". Tajemniczość, zagadka, jakieś duchy, zjawy...
Ma wszystko. Klimat, rewelacyjną scenografię, element zaskoczenia i "to coś". Kidman jest
po prostu fenomenalna... Jednak istnieją ideały jak widać :)
Film ogólnie bardzo mnie wciągnął i zachwycił...
Dziś będę go oglądać po raz pierwszy , mam nadzieje że nie będę żałować =).
Przepraszam ,po raz 2 ale nie bardzo pamiętam zakończenie wiec..
Polecam sierociniec i dark wather ;p