PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=674480}

Instrukcji nie załączono

No se Aceptan Devoluciones
7,4 12 209
ocen
7,4 10 1 12209
Instrukcji nie załączono
powrót do forum filmu Instrukcji nie załączono

2/10

ocenił(a) film na 2

Klan ma swoich wielbicieli. Latynoskie telenowele też. Podobnie jak disco polo. Jak przekonac rzesze, że są w błędzie? Nie da rady!
Wystawiam 2/10, bo film ma wszystko z wyżej wymienionych pozycji.

edgemoon

Jestem zawodowym muzykiem i słucham Planet X , Dream theater, Van halen, Whitesnake, Glenn hughes, hard rock, jazz rock i przede wszystkim ambitną muzykę,
ale ludzie w Polsce tańczą i bawią się najlepiej przy disco polo. Mnie przy niej też się dobrze tańczy.

ocenił(a) film na 2
mmence

To serdecznie współczuję. To juz nie dualizm, a rozdwojenie jazni.

edgemoon

Lepiej mieć roztrojenie jaźni i być otwartym nawet na prymitywizm i komercję niż klapy na oczach jak koń.
Z tym jest w społeczeństwie większy problem.
Większość ludzi zamyka się w swoim ciasnym kącie upodobań.
Jest niewielu ludzi którzy słuchają grają i uczą ambitnej muzyki a potrafią doceni mniejsze formy sztuki (ja tak robię).
Polecam większą otwartość.
(Na seriale nie mam czasu, więc nie wypowiadam się, ale trąca mi to nudą)

ocenił(a) film na 2
mmence

Klapy na oczach sprawiają, że niewiele widac. Ja natomiast dostrzegam różne zjawiska, i zwyczajnie odrzucam co jałowe, prostackie, niskie. Wmówiłeś sobie, że jesteś bohaterem, bo jesteś wstanie zjadac bułkę paryską z tapenadą z kału. To nie sztuka łykac wszystko jak leci, bez refleksji, bez ambicji, bez pytań. Sztuką jest wybrac co najlepsze i pielęgnowac to zjawisko.