Genialna Chwalibóg, genialny Linda, genialny scenariusz, genialna fabuła. Wszystko w tym filmie jest po prostu genialne. Nie znajduję żadnych wad. Na szczęście można kupić jako część pakietu Agnieszki Holland. Oczywiście na DVD :P
Teraz to chyba W ciemności" jest najlepszym filmem Agnieszki Holland. Tak przynajmniej twierdzą niektórzy.
Hehe, to ona nakręciła coś wybitnego po Kobiecie samotnej? Bo widziałęm z 5 filmów i były marne wszystkie.
Zabić księdza widziałem i nie uważam go marny film,
Tajemniczy ogród mam zamiar zobaczyć
Całkowite zaćmienie widziałem w latach 90-tych i do dziś mam niesmak do tego filmu, tu mogę się zgodzić
Widziałem też Europa,Europa i dobrze go wspominam.
Jak dla mnie też najlepszy film Holland. Na miarę najlepszych dzieł Kieśłowskiego. Prawdziwe dzieło z gatunku "kina moralnego niepokoju"
Tak, do dziś mam przed oczami te niektóre sceny z tego filmu i otrzepuje się z nich jak mi przychodzą na myśl.
No ja też - historia potrafiła przybić.
Poza św. pamieci Kieślowskim i jeszcze działającą, choć nie tak jak kiedyś A. Holland mamy jeszcze Smarzowskiego (Wesele, Dom Zły, Róża), Krauzego (Dług, Plac Zbawiciela) i czasem F. Falka (Samowolka) i Koterskiego (Dzień świra, Nic śmiesznego) , którzy pokazują jakie było i jest rzeczywiste życie w Polsce, bez pierdół i naiwności
Filmy które wymieniłeś może i są przyzwoite w porównaniu do tego co się kręci teraz, ale nie pisz że pokazują one jak było, a przede wszystkim jak jest bo to jest najczęściej przerysowany obraz albo skupia się na totalnych patologiach. Warto też wziąć pod uwagę komu taki obraz służy. Na eksport na promocje kraju to się raczej nie nadaje poza wartością artystyczną. Bohaterów i historii które można nakręcić i być z tego dumny jako Polak nie brakuje, podobnie jak pouczających, pozytywnych czy śmiesznych, Mimo tego jakoś środowisko związane z filmem w kraju za cholerę nie jest tym zainteresowane i woli kręcić gnioty albo kino robiące z Polaków najgorszych.