największą wartością są rozbudowane emocjonalnie sceny oparte na piekielnie inteligentnych dialogach. Po prostu. Ot cała magia tego filmu. A duet Gibson-Vaughn wymiata, szczególnie we wszystkich scenach w aucie. Dawno nie widziałem tak dobrze zagranych - cynizmu, sarkazmu, empatii. 8/10
posuniętej do absurdu poprawności politycznej i związanej z tym cenzury powstał taki film. Znamienna scena z córką regularnie napastowaną w drodze do domu ale ojciec, przecież policjant, jak zareaguje to ryzykuje oskarżenie o rasizm. Świat stanął na głowie niestety
Jego najnowsze dziełko ma jeszcze wolniejszą i bardziej metodyczną narrację, niż poprzednie dwa i obfituje w jeszcze więcej znakomitych dialogów i porządnie nakreślonych, nieźle umotywowanych postaci. Przy tym jest też najbardziej przyziemnym i najmniej brutalnym jego filmem jak dotąd. Myślę, że nowych fanów nie zyska,...
więceji ocena 6/10. Z nią się zgadzam. Ale prawicowe kino? Chłoptaś jest większym gamoniem niż się wydaje.
Akcja może nie oszałamia, ale klimat beznadziei osacza widza niemniej niż filmowych bohaterów. Gibson i Vaughn rewelacyjni. Męskie kino bez ściemy
Rewelacyjny film w stylu do którego ten reżyser powoli nas przyzwyczaja. A jest on uniklany. Długi film ale jak cudownie się czeka na każdą minutę tej historii która wciąga swym klimatem, zaskakuje co chwila i do sameg końca nic nie jest takie oczywiste. Świetnie ogląda się Gibsona w takiej formie. Vaughn już u niego...
więcejNa pewno jest długi. Za długi. A Gibson ma twarz i zachowanie Mariana Dziędziela :) Zastanawia mnie czym kierował się reżyser wprowadzając postać Carpenter. Poza tym dość dużo drobnych nielogiczności. Ale oglądało się względnie dobrze.
vince vaughn i mel gibson w rolach zawieszonych gliniarzy, którzy wkraczają na przestępczą ścieżkę, plus kilka osób powracających (podobnie jak vaughn) z obsady bloku 99, w tym znakomici don Johnson i udo kier - jeśli zahler utrzyma poziom swoich produkcji to jest ogromna szansa na kolejny świetny film od tego...