Film bardzo mi się podobał. Znacie jakieś podobne filmy? Chętnie bym je zobaczyła. Z góry dziękuję;)
Pamiętnik i Szkołę uczuć widziałam, ale Malowanego welonu nie oglądałam chętnie zobaczę;) Dziękuję
Polecam "Noce w Rodanthe" i "Jeden Dzień":) Mi osobiście bardzo się podobały, a jestem facetem:P