Na szczęście bez głupich haseł i nawiązań do innych filmów
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xTtz7m9ajZY
Dają taki spot w TV który wygląda jak masa innych horrorów. Pójdą na to jakieś dzieciaki i wyjdą ze skrzywiona psychą jak zobaczą gore ... Durne postępowanie. Nie dla każdego jest film określany jako ekstremalnie brutalny - powinni darować sobie spoty w TV.
To samo widziały już w setkach innych horrorów, nawet nie mówiąc o fenomenie serii Piła w latach 2004-2010. Już spot zapowiada niegrzeczną rzecz a został on dopuszczony do emisji w amerykańskiej telewizji przez niesamowicie upierdliwą MPAA (to tylko jego polski przekład) tak więc chyba nic się nie stanie z psychiką dzieciaków. Jeśli w ogóle cokolwiek miałoby się stać dzięki filmowi a nie dzięki wychowaniu przez rodziców i procesowi socjalizacji ale to już temat na inną dyskusję.
Troszkę źle sprecyzowałem z tym skrzywieniem psychy. Masz rację, że Ci co widzieli Piłę i np Hostel to inna bajka. Ale są też i tacy co nie mieli jeszcze styczności z tego typu horrorami bo oglądali tylko The Ring i Amityville (przykładowo).
Z resztą nie tylko o dzieciaki chodzi. Są osoby które lubią horrory, lubią się bać, ale bardzo źle reagują na brutalne, pełne krwi i "obrzydzenia" sceny. Dla tych ludzi ten spot jest mylący - wydaje się straszny, ale na jego podstawie nie można powiedzieć, że będzie tak bardzo brutalny.
Spoko, rozumiem. Jednak jestem zdania, że dystrybutor nie może brać pełni odpowiedzialności za osoby które kupując produkt nie zapoznały się z nim w pełni. Wielu ludzi wybierze film po bezkrwawym plakacie i dopiero wtedy czeka ich niespodzianka, zwiastun uchyla chociaż rąbka tajemnicy. Konsument musi być sam za siebie odpowiedzialny.
Trudno jest reklamować ten film w miejscach publicznych ale spoty lecą nawet na Times Square więc nie jest to niewykonalne:
http://www.youtube.com/watch?v=RLxr0zx7Q4g