Dość często oglądam filmy na tv puls ale ten jest najgorszy i najdurniejszy z wszystkich jakie
widziałem. Ocena jest nawet za wysoka. Ją musiałem dać 1 bo niżej niestety się nie da
Zgadzam się w 100 %. To nawet śmieszne nie było (jak niektóre filmy emitowane na tv puls), to była jakaś żenada! I dokładnie tak jak piszesz: 1 to za wysoka ocena...
Ja zamierzam obejrzeć, powiesz mi co z tym filmem jest nie tak bo fabuła jest beznadziejna. A reszta jaki czyma poziom ?
Nie oglądaj. Naprawdę nie ma po co;) ten film w ogóle nie ma poziomu. Szkoda życia;D
Mało powiedziane. Jeśli nie mylę filmów i dobrze pamiętam, to w jednej scenie nawet helikopter był komputerowy.
O innych rzeczach pewnie szkoda gadać. Czyli to jest jeden z najgorszych filmów jaki widziałeś ?
Hmm... niech pomyśle;) Zobaczę co oglądałem i za chwilę Ci napisze co uważam za jeszcze gorsze.
Wszystkie w podobnym stylu:)
-Obie części Rekinado
-Inwazja rekinów (2012)
-Atak szablozębnego (2005)
-Potwór (2004)
-Ostatni żywy człowiek (2007)
-Python 2 (2002)
-Kosmiczna gorączka
-Pająki (2007)
-Ósma plaga (2011)
-Potwór z mokradeł (2008)
-Mordercze mrówki (2008)
- i trochę innego pokroju, ale tak głupi i kretyński, że aż żal oceniać: Wielkie kino (2007)
Oto jedne z najgorszych produkcji jakie widziałem. Jest jeszcze tego więcej, ale za dużo by wymieniać. Szkoda czasu na takie bzdety, jak jest tyle wspaniałych filmów.
Moje to
- Mordercze mrówki (2008)
- Atak jurajski (2013)
- Monstrum (2011)
- Kosmiczna gorączka (2008)
- Drapieżna planeta (2007)
- Starcie w przestworzach (2008)
- Zemsta niedźwiedzicy
- Tygrys ludojad (2007)
- Krwawe ranczo (2013)
Oto moje najgorsze filmy jakie widziałem. Dzięki za wszystko, pozdrawiam ;)
Dla mnie najgorszym z najgorszych filmów jaki widziałem jest Bitwa o Los Angeles, jej ocena też jest zdecydowanie za wysoka bo 2,5/10 ;)
A szkoda czasu marnować na takie gnioty jak jest tyle wspaniałych filmów no nie;)