PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=655542}
6,3 47 tys. ocen
6,3 10 1 46799
5,8 20 krytyków
Oculus
powrót do forum filmu Oculus

Przecież film już od dawna dostępny jest w internecie i na VOD z lektorem.

pitek2008

Ale to przecież nie to samo co dobry horror w ciemnym kinie z dobrym dźwiękiem i obrazem. I nie chodzi tylko o Oculusa, ale ogólnie filmy zdecydowanie lepiej jest oglądać w kinie.

lolaseq

Polemizowałbym. Ja mam telewizor LED 42 cale, dobre głośniki 5.1 i nie wyobrażam sobie oglądania horroru w kinie, jeżeli moge sobie ściągnąć w jakości Blue ray.

ocenił(a) film na 8
Andrzejek324

Jeśli masz takie warunki to oglądanie w domu jest przyjemnością, ale nie każdy ma takiego farta ;) jestem studentem i co najwyżej mógłbym sobie obejrzeć na laptopie no i wtedy to byłoby nieco krucho. W kinie Oculus prezentował się moim zdaniem całkiem nieźle, no wiadomo że mając 42" LED też dałoby się obejrzeć ale jak wyobrażę sobie że w mieszkaniu co chwila ktoś mi przeszkadza w oglądaniu lub sąsiad własnie ma ochotę powiercić to jednak byłbym poirytowany, a tak w kinie miałem komforcik i mogłem się skupić na oglądaniu.

lukaszaleksiejuk

Ja zawsze oglądam najwcześniej o pierwszej w nocy i nikt mi w oglądaniu nie przeszkadza, bo w domu już wszyscy śpią a sąsiadów o tej porze nie słychać. Dla mnie właśnie w kinie gorzej się ogląda, bo słychać jak ludzie jedzą, coś otwierają co chwila, a to komuś telefon zadzwoni a to ktoś łazi po kinie. W kinie ciężko jest mi się skupić na oglądaniu horroru, zdecydowanie wolę warunki domowe.

ocenił(a) film na 8
Andrzejek324