Na TVN trafiłam przez przypadek na amerykański serial kryminalny pt."Bez śladu". Zaczełam go oglądać i strasznie mi się spodobał,niestety przestali go puszczać w telewizji. Szukam osób które tak jak ja lubią ten serial. I prosze o polecenie jakiś innych seriali kryminalnych. Pozdro i prosze o pomoc może ktoś wie jak można obejżeć dalsze odcinki "Bez śladu"???To dla mnie ważne.
polecam: krok od domu (yez leci jakos na tvn)
kryminalne zagadki las vegas
kryminalne zagadki miami
i ten nowy Kosci - tez fajny.
co do bez sladu to nie wiem gdzie mozna znalezc dalsze odcinki ;*
Teraz tego pełno, niektóre to już durne pomysły mają:
-np. Wzór (rozwiązywanie zagadek kryminalnych dzięki wzorom matematycznym, statystyce itd.);leci chyba na AXN
- Kryminalne Zagadki Las Vegas, Miami, Nowego Jorku; lecą na Polsacie
-itd.
Polecam Kości/Bones w niedziele na Polsacie! Kryminalny,niegłupi,zabawny.
Z każdym odcinkiem lepszy!
Pozdrawiam
no ja wlasnie zaczelam Bez Sladu i podoba mi sie mimo ze unikam seriali kryminalnych bo obejzalam kilka pilotow i wszystko to jakies takie glupkowate i na jedno kopyto (czytam horrory i kryminaly i tu tez niektore sa tak biedne - czyt.niezarysowane postaci, pomysly zadne nowe, poprostu idiotyzm i nuda)Teraz boje sie cokolwiek zaczac by znowu nie naciac sie na glupkowatosc a tym samym tracic czas. ostatnio obejzalam jakis pilot chyba Unusuals i byla jakas lafirynda gowniara kompletnie nie nadajaca sie do roli policjantki, albo serial nie pamietam tytulu tylko pilota obejzalam,o pisarzu horrorow/kryminalow gdzie ktos morduje wg tego co on pisze ale nudaaaa. Przeczytalam 1 ksiazke ktorej autorka jest ta babka od Bones i prawie umarlam z nudy wiec serial pewnie tez wieje nuda i gadkami o kosciach - kosci to kosci tamto ;) Czy gwarantujecie ze na Krok od Domu i Dowody zbrodni (lub inne jakies...) nie umre z nudy albo nie zirytuje mnie tak ze bede chciala rzucic pilotem w Tv?;)
Irytuje Twój komentarz - Bardzo. Widocznie jesteś zbyt ambitna na seriale kryminalne. Pierwsza podstawowa zasada - Nie oceniaj serialu po pierwszym odcinku..
Wczoraj na AXN trafiłam na nowy serial "Harper's Island", co prawda nie ma tam gliniarzy ani agentó ale też są morderstwa, więc może też warto się tym zainteresować. A poza tym to standardowo- "CSI" :)
"Dexter" nie ma sobie równych :) wszystkie seriale krym. o których wspominacie juz obejrzałam :) "Bones" jest świetne :) najmniej lubie CSI - jakoś za dużo tych laboratoryjnych sztuczek a za mało takiego staromodnego kombinowania :P dlatego lubie "monka" Polecam też klasyke "Columbo" i "Pierrot". Dla fanów seriali kryminlno-sensacyjnych polecam także "Lie to me" i dla fanów seriali kryminalno-fantastycznych "Fringe" i "Herosów". Możecie oglądać seriale online na stronie: serialeonline.pl albo serialle.pl ale tam jestescie ograniczeni czasem. Można oglądać dowolne seriale przez ok 70 min a potem trzeba odczekać 50 min i znowu można oglądać :) Mimo tej niedogodności to jest to i tak dobra alternatywa :)
No właśnie takie oglądanie online nie bardzo mi pasuje.. Czasem nie jest to 70 minut a 45, więc korzystam z tego że mam nkę i tam oglądam seriale, które nie lecą w tv, "Lie to me" doskonale pamiętam- świetny serial, tylko ten koleś trochę przerażający:D Podoba mi się jeszcze Mentalista, jestem w trakcie drugiego sezonu i naprawdę mnie wciągnął
Ja ogladam na Nce dextera, przeynajmniej nowe sezony puszczaja i nie mecza mnie reklamy jak na tvnie:/
"Mentalista" może też Ci przypaść do gustu:) Na nce teraz jest drugi sezon, no i oczywiście Dexter poza tymi wymienionymi tutaj już przez pozostałych forumowiczów
Polecam "Veronica Mars". Kryminał bardziej młodzieżowy, ciekawie zrobiony. szkoda tylko, że skończył się na 3 sezonie i właściwie nie wiemy jak się wszystko poukładało...
Niestety też nie wiem czy zaczną puszczać Bez śladu. Też uwielbiam ten serial tak samo jak "Dowody zbrodni" które też bym Ci BARDZO polecił! Też są na TVN'ie albo na TVN 7 polecam!
Na którymś z tych programow leci jeszcze serial "krok od domu", gdzie rozwiązują nierozwiązane sprawy sprzed lat, chyba że pomyliłam ten serial z "dowodami zbrodni" :P
"Krok od domu" - udało mi się obejrzeć kilka odcinków i przyznaję, całkiem do rzeczy. CSI te nowe sezony co lecą na axn, coraz bardziej przypominają bajkę ale i tak fajnie się ogląda. Także czwartki to ja mam kryminalne. :) Poza tym Wzór i Monk.
No faktycznie Monka bardzo lubię, świetne połączenie serialu komediowego i kryminału, dobrze, że leci w tv:) A na AXN oglądam jeszcze Medium- takie połączenie kryminału i wątków parapsycho:)
Seriale kryminalne/lub czesciowo krymilane ktore mialem okazje obejzec i polecic
Bones - wszystkim znane perypetie Pani Antropolog
Castle - "mistery writer" + Nicki Hit :)
Flashpoint - dzień z życia grupy uderzeniowej
Forgotten- "zwykli "ludize wyjaśniający zbrodnie jako "sieć zapomnianych"
Good Wife - Pani prawnik+fajnie utrzymany klimat
Leverage+ ekipa przestępców zamieniająca się w ekipę Robin Hooda:)
Lie to Me - czy kłamstwo ma krótkie nogi?:) Genialny serial
Medium - po 3-4 sezonach bardzo nudny:(
Mentalist - również genialny serial :) Agentka+Konsultant+Chip&Dale:)
Past.Life - ciekawie sie zapowiadał niestety były tylko 4-5odcinków:(
Poirot - serial na podstawie powieści i opowiadać A. Christie
Marple - jak wyżej:)
Rizzoli and Isles - ciekawy z ciekawym humorem - niestety tylko 1 seria
Rubicon- w klimacie utrzymany do Damage- troche za mało akcji:
Shark- Pan prawnik/oskarżyciel/obrońca - cudowny serial
Warehouse może nie dokonca kryminalny raczej sfx/obyczajowy z domieszka akcji
White Collar - zjodziej/fałszerz + Agent FBI :):)
Dark Blue - tajemniczy oddział policji w akcji:)
Breaking Bad- troche nudnawy w klimacie Dextera. W poprzednim odcinku...blleee
Dexter- wszystkim dobrze znany "serial killer". odpuściłem po 2gim sezonie . Trochę już przesadzone
Damages - Genialny serial kryminal/triller:):)
Dollhouse- na początku zapowiadał się świetnie ale ostatnie 3 odcinki katastrofa:/:/:/ Do tej pory nie wiem po co takie zakończenia:/
harpers.island.pl - jedna seria+wyspa+morderstwa :)
In Plain Sight łagodny kryminalny a raczej akcji serialik "I used to be a spy" :)
The Closer - 10/10 po prostu miodzio :) Uwielbiam
Święty - Brytyjski klasyk:
The Shield 10/10 po prostu miodzio :) Naprawdę wart obejrzenia
Numb3rs- po 2-3 sezonach nudnawy ale warto obejrzeć i sprawdzić czy się podoba
CSI NY- najlepszy z całej rzeczy CSI ale fakt trochę przesadzają z użytą techniką:)
To by było na tyle
Jeśli ktoś zna jeszcze coś wartego obejrzenia proszę o informacje :)
ja chyba lubię wszystkie seriale kryminalne :) a także książki, czasopisma, filmy itd, lubię wczuwać się w bohaterów :) chyba mam ciągoty do bycia detektywem :D
ja tez czasem mocno przywam takie sriale i na glos komentuje kto dokonal zbrodni, chociaz nie zawsze mi sie to udaje:P
tak w ogole w zyciu prywatnym tez mi sie to zdarza, taka podejzliwosc:P
w koncu takie upodobania do pewnych gatunkow seriali, ksiazek i filmow wynikaja z jakis cech charakteru.
truti_488, żeby przypadkiem ktoś Cię w końcu o tę zbrodnie nie posądził ;) Ale masz rację, nie każdy ma upodobanie do kryminalistyki.
Rzeczywiście, w takiej grze fajnie czasami oderwać się od rzeczywistości.
A co do seriali, to słyszałam ostatnio że Mentalista jest naprawdę świetny, zresztą widzę, że tu wyżej jarass też poleca, serial z 2008 roku, trutti, znasz może?
http://zalatwkumpla.pl/ znalazłam taką grę :)
A co do Mentalisty skończyłam oglądać 3 serię i super serial :)
O, własnie chciałam zapytac o opinię, czyli mowisz, że warto obejrzeć? a trzecia seria to juz koniec serialu? On się juz skończył czy nadal jest w fazie produkcji?
w ogole dla fanow seriali kryminalnych warto kupic sobie kanal 13th street, taki typowy z tego typu serialami.
hm, w sumie dokladnie sie nie interesowalam, ale na stronie tego kanalu pewnie jest taka informacja.
jak zaczelam grzebac na tej stronie tego kanalu to znalazlam konkurs z ta gra zalatw kumpla:>
http://www.13thstreet.pl/content/za%C5%82atw-kumpla-3-minuty-na-%C5%BCycie-albo- %C5%9Bmier%C4%87
no tego się można było spodziewać :) Zawsze do takich rzeczy pojawiają się konkursy :) Dużo czasu będzie trzeba poświęcić, żeby wygrać.
w sumie to trudno powiedziec, niewiadomo jak z popularnoscia, ile oosb w to gra no i z jaka czestotliwoscia sie porywaja:>