Na TVN trafiłam przez przypadek na amerykański serial kryminalny pt."Bez śladu". Zaczełam go oglądać i strasznie mi się spodobał,niestety przestali go puszczać w telewizji. Szukam osób które tak jak ja lubią ten serial. I prosze o polecenie jakiś innych seriali kryminalnych. Pozdro i prosze o pomoc może ktoś wie jak można obejżeć dalsze odcinki "Bez śladu"???To dla mnie ważne.
no chyba niestety tylko film choć napisali o jakiś niespodziankach, ale myślę, że to mogą być gadżety stacji po prostu.
no wysiłku dużo nie trzeba włożyć, to fakt. Ale mam nadzieję, że nagrodę jakoś wzbogacą mimo wszystko. No i przede wszystki powinni napisac do kiedy ten konkurs trwa, na http://www.13thstreet.pl/content/zalatw-kumpla nic nie znalazłam w dalszym ciągu.
Mi się wydaje, że to taki chwyt marketingowy, nie napisali ile trwa, to każdy stara się jak najszybciej nazbierać jak najwięcej znajomych.
jesli wszyscy znajomi tez musza sie uwolnic, zeby moglo sie to liczyc do rankingu to troche trzeba sie postarac.
JA POLECAM W 1000% serial składający sie z 10 sezonów ZABÓJCZE UMYSŁY uwielbiam go Sue Thomas słyszące oczy fbi czy portret zabójcy też są super zabójcze umysły:okiem sprawcy też warte do zobaczenia wszystkie napewno mozna obejrzec na zalukaj a nie wiem czy na innych stronach
Castle jest super :)
Polecam również:
*Agenci NCIS
*Criminal Minds - Zabójcze umysły
*Hawaii Five-0
Crossing Lines: Przekraczając granice
The Black List - Czarna lista
Unforgettable
Rizzoli & Isles
Profil - Profilage
Murdoch Mysteries - Detektyw Murdoch
Stalker
The Mysteries of Laura (2014)
The Fall
Perception
"The Killing" USA
POLSKIE SERIALE, które warto obejrzeć: *Odwróceni (Polski o mafii Pruszkowskiej) oraz Wataha 2014
Elementary - (współczesny sherlock) oczywiście z tej beczki również inne seriale oparte na przygodach Sherlocka jak np.
Sherlock 2010, lub moje ulubione z lat 80-90tych: The Adventures of Sherlock Holmes
Przygody Sherlocka Holmesa, Wspomnienia Sherlocka Holmesa, Powrót Sherlocka Holmesa
Brooklyn Nine-Nine - komediowy, prawie jak 13 posterunek ;]
Trochę z innej bajki, aczkolwiek też ciekawe:
Person of Interest
Gotham
Na koniec klasyk: Miasteczko Twin Peaks