Jesienne hity HBO

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/Jesienne+hity+HBO-18403
Wczoraj kodowana telewizja HBO Polska zaprezentowała swoje plany działania na najbliższe miesiące, które mają przyczynić się do wzrostu ilości abonentów.

Już pod koniec września rozpocznie się intensywna kampania reklamowa promująca HBO. Jak powiedział Aleksander Kutela, prezes HBO Polska, stacja wyśle m.in. 2,5 mln ulotek do potencjalnych abonentów HBO w telewizjach kablowych oraz na platformie cyfrowej. Akcji, jak zwykle o tej porze roku, będzie towarzyszyło "Otwarte okno" w wybranych telewizjach kablowych i Cyfra+, czyli okres gdy HBO nie będzie kodowane.

Oprócz kampania reklamowej planowane są zmiany w zawartości programu. Od 1 października wszystkie premiery filmowe w HBO będą dostępne w wersji z napisami (opcja w teletekście) a już od 9 października program "HBO na stojaka" będzie nadawany co tydzień.

HBO zaprezentowało również hity jesiennej ramówki, którymi są m.in.: "Władca pierścieni: Dwie Wieże", "Schmidt", "Matrix Reaktywacja", "Legalna blondynka 2", "Niebezpieczny umysł", "Good bye, Lenin".

Na konferencji poinformowano również, że na początku 2005, HBO wprowadzi na polski rynek nowy kanał filmowy - Cinemax.