We wtorek zakończył się drugi sezon serialu
"Magda M." emitowanego w TVN. Średnia oglądalność wiosennej serii była minimalnie wyższa od tej jesiennej. Serial dał TVN trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym i silną pozycję w komercyjnej grupie docelowej.
Drugi sezon
"Magdy M." oglądało średnio 2,97 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 20,71 proc. Dla porównania widownia pierwszej, emitowanej jesienią serii była o 80 tys. mniejsza, bo wynosiła przeciętnie 2,89 mln osób, minimalnie mniejszy był również udział w rynku, który w 2005r. wynosił 21,6 proc.
W grupie widzów w wieku 16 – 49 druga seria
"Magdy M." oglądana była średnio przez 1,7 mln osób przy udziale wynoszącym 23,55 proc. To taka sama widownia jak jesienią, jednak udział był niższy o 2 punkty procentowe, pierwszy sezon miał go na poziomie 25,5 proc.
W całej populacji TVN był trzecią stacją pod względem udziałów w rynku podczas emisji serialu (wtorki, godz. 21:30 – 22:25). Najwięcej widzów przyciągał w tym czasie Polsat (27,71 proc.), Jedynka miała niemal taki udział jak TVN (20,8 proc.), zaś za stacją Waltera była Dwójka z udziałem na poziomie 19,4 proc.
Serial
"Magda M." będzie kontunowany. Trzeci sezon zobaczymy na antenie TVN jesienią.