Kojarzy mi się z dobrym, amerykańskim kinem obyczajowym. Bardzo podobało mi się ''Ostatnie lato'', z przyjemnością obejrzałam też ''Surogatkę'', ''Córka żołnierza nie płacze'' i znakomity ''Upadek''. Chętnie zobaczyłabym więcej filmów z jej udziałem, szczególnie tych starszych.