Najlepsze:
1."Matka Joanna od Aniołów'
2."Pociąg"
3."Śmierć prezydenta"
Najgorsze:
1."Za co?"
2."Quo Vadis"
3."Gra"
wypisujcie swoje typy
Najlepsze:
1."Matka Joanna od Aniołów'
2."Austeria"
3."Jeniec Europy"
Najgorsze:
1."Quo Vadis"
2. ?
3. ?
NAJLEPSZE:
1 "POCIĄG" - 10
2 "MATKA JOANNA OD ANIOŁÓW" - 10
3 "AUSTERIA" - 9
NAJGORSZE:
1 "QUO VADIS"
2 "MADDALENA"
3 "GRA"
TOP 3:
1."Matka Joanna od Aniołów'
2."Pociąg"
3."Austeria"
oraz "Quo Vadis" jako absolutne dno tego świetnego reżysera.
Najlepsze:
1 POCIĄG
2 MATKA JOANNA OD ANIOŁÓW
3 ŚMIERĆ PREZYDENTA
słabsze:
1. GRA
2. AUSTERIA
3.QUO VADIS
oczywiście są bardzo dobre, doceniam je, ale jakoś nie do końca do mnie przemówiły