?? ŁOT DE FAK?
Pytam normalnie ziomek, nie spinaj dupeczki. Dla jednego dobre i ciekawe sa dramty, inni muszą mieć akcję.
Aha, to mogłeś tak od razu. Raczej na czystą akcję jestem nastawiony, komedia jak najbardziej. Może też być kryminał, albo thriller. :)
Najwięcej to się chyba dzieje w Hannibalu. Po drugiej stronie maski. Całkiem spora rola.
Poza tym Szanghaj, a dla wizualki Wyznania Gejszy(świetnie tam wygląda). Z filmów z bardziej wartką akcją jeszcze Cesarzowa(w stylu Hero/Domu latających sztyletów)
Jak nie lubisz dramatów/dramatów historycznych to odpuść sobie jej początkowe filmy.
Osobiście polecam "Pociąg" melodramat,ale nie taki oczywisty-bardzo miło się oglądało i jak najbardziej "Cesarzowa" oraz "Wyznania gejszy" ostatnio również oglądałam "Miami Vice" film nie jest jakiś świetny,ale nie jest zły ;) zawsze miło obejrzeć Li i to nie tylko w chiśkiej produkcji,ale również w amerykańskiej. :)
"Zawieście czerwone latarnie" jedna z jej najpopularniejszych i najwcześniej nagradzanych ról w chińskim kinie,mnie jakoś nie przypadł do gustu ale może Tobie się spodoba :)