On faktycznie nadal nie wyrabia ze spłatą rzekomo gigantycznych długów czy też najzwyczajniej przyzwyczaił się już do grania we wszystkim gdzie mu dobrze zapłacą.
Przyznaję że już wszystko to mi się miesza bo słyszałem na ten temat wersje wszelakie a po prostu robi mi się smutno że od czasu mniej więcej "Pana życia i...
W swoim dorobku filmowym ma za mało ról czarnych charakterów , poza face off nie znam żadnego.
Mam nadzieję że jeśli zagra w Ex 3 obsadzą go jako złego,
http://www.youtube.com/watch?v=s5QfJDmlUdU
Starczy zobaczyć jego "kunszt" aktorski, potrafi dostosować się do każdej roli :)
Zarówno "Frozen Ground", "Joe" (wreszcie jakiś dramat) i "Tokarev" (który właśnie jest w fazie postprodukcji) zapowiadają się naprawdę ciekawie i są miłą odskocznią od ciągłych filmów akcji i fantasy, w których ostatnio gra Cage.
Top 5 NAJLEPSZE:
1.Pan życia i śmierci
2.Bez twarzy
3.60 sekund
4.Ghost rider
5.Kick Ass
Top 5 NAJGORSZE:
1.Kult
2.Uczeń czarnoksiężnika
3.Anatomia strachu
4.Zły porucznik
5.Pocałunek śmierci
Nie widziałem (ważniejsze):
Dzikość serca
Zostawić Las Vegas
Skarb narodów
Next
Wpływ księżyca
widzę na przełomie 2006/2007 to Ci od malin się uwźieli na Nicolasa:) 4 filmy pod rząd z nominacją do malinek hehe
Film, w którym grał Cage, umiał przewidywać przyszłość, co się stanie w najbliższych 3
minutach.
Pomóżcie :)
Zaczął się psuć. Obecnie gra w bardzo słabych produkcjach filmowych. Szkoda bo był bardzo dobrym aktorem.
A że gra ostatnio w gniotach to już niestety jego problem, że wybiera takie scenaiusze, ale z drugiej strony, gra w czym tylko może bo ma długi i to takie, że nawet gwiazdy hollywood sławy jak Cage są niewypłacalne.
Po obejrzeniu/przebrnięciu właściwie przez film Stolen (nie wiedzieć czemu przetłumaczony u nas na "12 godzin") stwierdzam, że bratanek p. Coppoli powinien zmienić agenta który mu podsuwa scenariusze, tudziesz zwrócić bardziej uwagę na dobór ról, bo naprawdę zaczynam się o niego martwić.
z udziałem tej osoby:
obejrzałeś: 18 tytułów
średnia ocena: 7,7
chcesz obejrzeć: 2 tytuły masz ulubionych: 3 tytuły