Mam 6 jego filmów... tylko 5 :( - the wasp women - the swamp women - the teror - creature from the haunted sea - She gods of shark reef - Last woman on earth
Ja nie posiadam żadnego ale i tak oglądałem większość. Mistrz klasy B ale i klasy A w niektórych horrorach. Posiadasz ciekawą kolekcję chyba jego najlepszych zakalców :)
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.