Moja 5
1. Jarhead, przegięcie pały kolokwialnie mówiąc
2. Zabójstwo Jesse'ego Jamesa
3. To nie jest kraj dla starych ludzi
4. Prawdziwe męstwo
5. Fargo
Bracie gdzie jesteś....pamiętam jak Janusz Kamiński przed oskarową galą życzył Deakinsowi oscara właśnie za ten film....a ja życze mu Oscara w tym roku za Labirynt....