1 "WYŚCIG" Renny Harlina
2 "SPECJALISTA" Luisa Llosy
3 "STÓJ, BO MAMUŚKA STRZELA" Rogera Spottiswoode'a
a wy jak uważacie?
Bez kolejnosci:
1.WYSCIG (pomijajac pomylke z obsadzeniem Sly'a w roli kierowcy wyscigowego, to sam film z GP czy tez sama F1 realnie ma nie wiele wspolnego, film raczej dla osob do lat 6)
2.DOPASC CARTERA (WTF??)
3.SPECJALISTA (film o podkladaniu bomb, dobra obsada, ale sam film po prostu nie wypalil)
4.POKERZYSCI (film od biedy ok, a wystapienie w nim Sly'a mialo chyba na celu wylacznie podniesc ogladalnosc)
Tunel i Detoks przy tych powyzszych jeszcza do zaakceptowania.
1. wyścig
2. Nocny jastrząb-totalne dno
i to na tyle bo Stallone przeważnie grał w świetnych produkcjach
a wg mnie NOCNY JASTRZĄB to jeden z klasyków akcji/sensacji. Stallone dobrze wywiązał się z roli. No i Rutger...
ale każdy ma swój gust!