06:05

Pettenpret

Inne

06:10

Klumpies

Inne

06:15

Hoi Duggee

Inne

06:24

Kiri & Lou

Inne

06:30

Lena's dieren

Inne

06:35

Pim & Pom

Inne

06:39

Rita & Krokodil

Inne

06:45

Pieter Konijn

Inne

06:55

Interstellar Ella

Inne

07:05

Olivia

Inne

07:20

Molmans

Inne

07:30

Mojo Fliptop

Inne

07:40

Casper & Emma

Inne

07:50

Waffel de wonderhond

Inne

08:05

Vilda

Inne

08:10

De cadeaufabriek

Inne

08:25

Kindertijd

Inne

08:30

Het landje van Tim

Inne

08:50

Zappsport Kantine

Inne

09:05

ZappBios: De piraten van hiernaast: De ninja's van de overkant

Inne

10:30

De dikke data show

Inne

10:50

Zapp Recordbrekers

Inne

11:15

Update Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

11:25

Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

13:55

Dierendokter in het wild

Inne

14:15

Klaas kan alles kort

Inne

14:30

Home Sweet Rome

Inne

14:55

Home Sweet Rome

Inne

15:20

Zappbios: Molly Moon's ongelooflijke hypnoseboek

Inne

16:50

CupCakeCup

Inne

17:15

Freeks Jungle School

Inne

17:25

For The Win

Inne

17:45

Wilde buren alleen maar love

Inne

18:00

De proefkeuken

Inne

18:25

Mollenstreken - jubileum

Inne

18:40

Techbitch

Inne

19:00

NOS Jeugdjournaal

Inne

19:20

Dungeons & Spectrums

Inne

19:40

3 op Reis

Inne

20:15

Top 2000 Quiz

Inne

21:20

Boerderij van Dorst

Inne

22:15

50 jaar hiphop in Nederland - Iemand moet het doen

Inne

22:55

Top 2000: The Untold Stories

Inne

23:30

Even tot hier

Inne

00:30

NOS Studio Sport Voetbal

Inne

01:35

NOS Studio Sport

Inne

02:25

NOS Studio Voetbal

Inne

03:20

NOS Jeugdjournaal met gebarentaal

Inne

05:15

Tekst-TV

Inne

05:30

Nijntje en vriendjes

Inne

05:35

Buurman en Buurman

Inne

05:40

Raad eens hoeveel ik van je hou

Inne

05:50

Clangers

Inne

Opis kanału

NPO 3 to ważny kanał publicznej telewizji w Holandii, skierowany głównie do młodszej widowni. Oferuje on nowoczesne produkcje i jest ściśle powiązany z platformami cyfrowymi, odpowiadając na potrzeby współczesnych widzów. Kanał ten stanowi istotny element holenderskiego krajobrazu medialnego.

Historia NPO 3
NPO 3, wcześniej znany jako Nederland 3, rozpoczął nadawanie 4 kwietnia 1988 roku. Pierwotnie planowano go jako projekt wspólny z belgijskim nadawcą VRT, mający na celu produkcję audycji kulturalnych dla Holandii i Flandrii, jednak ten plan nie został zrealizowany. W początkowej fazie działalności stacja skupiała się na programach informacyjnych, kulturalnych i sportowych, oferowanych przez nadawców takich jak VPRO, VARA, RVU i NPS, często prezentujących progresywne podejście.

Kanał ten był również wykorzystywany do emisji eksperymentalnych podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary na początku 1988 roku, jeszcze przed oficjalnym startem. Ważnym krokiem było przejście na emisję wyłącznie w formacie panoramicznym 16 września 2007 roku, a już wcześniej niektóre audycje były dostępne w tym formacie. 4 lipca 2009 roku uruchomiono wersję HD stacji. W 2014 roku, w ramach szerszego rebrandingu, kanał zmienił nazwę na NPO 3, aby lepiej odzwierciedlić swoją rolę w nowoczesnej rodzinie publicznych stacji.

Profil programowy i ramówka
NPO 3 pozostaje holenderskim kanałem publicznym skierowanym przede wszystkim do młodszej widowni, obejmującej młodzież i młodych dorosłych. Jego profil programowy i ramówka są tworzone w ścisłej synergii z platformą online NPO Start oraz serwisem NPO3.nl, kładąc duży nacisk na formaty i treści zgodne z nawykami medialnymi nowego pokolenia widzów. Kluczową cechą jest synergia crossmediowa, polegająca na współpracy z internetowymi platformami i markami radiowymi kierowanymi do młodzieży, takimi jak NPO 3FM i FunX.

Selektywna oferta dla młodych widzów jest tworzona z myślą o specyficznych, silniej zaangażowanych grupach młodzieży, rozwijanych wokół lojalnych społeczności i tematów ważnych dla tej generacji. Od 2023 roku kanał stosuje politykę programową opartą o konkretne gatunki i strategie magazynowe, reagując na trendy rynkowe. Główne tematy obejmują różnorodność, z wyjątkowym naciskiem na reprezentację różnych grup społecznych, w tym kobiet, osób z doświadczeniem migracyjnym oraz osób z niepełnosprawnościami, aby każdy widz mógł znaleźć w ramówce coś dla siebie.