06:05

Lief Monster

Inne

06:10

Pip en Posy

Inne

06:20

Hoi Duggee

Inne

06:25

Kiri & Lou

Inne

06:30

Masha's sprookjes

Inne

06:35

Pim & Pom

Inne

06:40

Pieter Konijn

Inne

06:50

Molmans

Inne

07:05

Interstellar Ella

Inne

07:15

Olivia

Inne

07:25

Coop Troop

Inne

07:35

Mojo Fliptop

Inne

07:50

Casper & Emma

Inne

08:00

Beestenbrigade modderrace

Inne

08:10

De cadeaufabriek

Inne

08:20

Kindertijd

Inne

08:30

Studio Snugger

Inne

08:45

Zappsport Kantine

Inne

09:00

Zappbios: Kungfu leeuw

Inne

10:20

Bollox

Inne

10:40

De dikke data show

Inne

11:00

Heel Holland Bakt Kids

Inne

11:30

Party Crew

Inne

11:50

Flying Hummelo

Inne

12:00

Klaas kan alles

Inne

12:25

Motor Maniacs

Inne

12:35

Brainstorm

Inne

12:55

Dierendokter in het wild

Inne

13:10

Aanpoten met Floris

Inne

13:30

Brugklas marathon

Inne

14:20

Dance Academy

Inne

14:45

Dance Academy

Inne

15:10

Dance Academy

Inne

15:30

Zappbios: Gong! Mijn spectRaculaire leven

Inne

16:55

Klaas kan alles kort

Inne

17:05

Je Zal Het Maar Hebben Junior

Inne

17:30

De Freek tapes

Inne

17:40

Wilde buren alleen maar love

Inne

17:55

Topdoks

Inne

18:15

Bollox

Inne

18:35

Welkom in Amsterdam

Inne

19:00

NOS Jeugdjournaal

Inne

19:20

De Mensenbieb

Inne

19:40

3 op Reis

Inne

20:15

Kiespijn: Tweede Kamerverkiezingen

Inne

21:10

Reizen Waes: De Bucketlist

Inne

22:05

De week van Merijn

Inne

22:40

Other Peoples Money

Inne

23:25

Other Peoples Money

Inne

00:15

Beste Zangers

Inne

01:20

NOS Studio Sport Voetbal

Inne

02:25

NOS Studio Sport

Inne

03:15

NOS Jeugdjournaal met gebarentaal

Inne

04:55

Tekst-TV

Inne

05:30

Nijntje en vriendjes

Inne

05:35

Buurman en Buurman

Inne

05:40

Raad eens hoeveel ik van je hou

Inne

05:50

Angelina Ballerina

Inne

Opis kanału

NPO 3 to ważny kanał publicznej telewizji w Holandii, skierowany głównie do młodszej widowni. Oferuje on nowoczesne produkcje i jest ściśle powiązany z platformami cyfrowymi, odpowiadając na potrzeby współczesnych widzów. Kanał ten stanowi istotny element holenderskiego krajobrazu medialnego.

Historia NPO 3
NPO 3, wcześniej znany jako Nederland 3, rozpoczął nadawanie 4 kwietnia 1988 roku. Pierwotnie planowano go jako projekt wspólny z belgijskim nadawcą VRT, mający na celu produkcję audycji kulturalnych dla Holandii i Flandrii, jednak ten plan nie został zrealizowany. W początkowej fazie działalności stacja skupiała się na programach informacyjnych, kulturalnych i sportowych, oferowanych przez nadawców takich jak VPRO, VARA, RVU i NPS, często prezentujących progresywne podejście.

Kanał ten był również wykorzystywany do emisji eksperymentalnych podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary na początku 1988 roku, jeszcze przed oficjalnym startem. Ważnym krokiem było przejście na emisję wyłącznie w formacie panoramicznym 16 września 2007 roku, a już wcześniej niektóre audycje były dostępne w tym formacie. 4 lipca 2009 roku uruchomiono wersję HD stacji. W 2014 roku, w ramach szerszego rebrandingu, kanał zmienił nazwę na NPO 3, aby lepiej odzwierciedlić swoją rolę w nowoczesnej rodzinie publicznych stacji.

Profil programowy i ramówka
NPO 3 pozostaje holenderskim kanałem publicznym skierowanym przede wszystkim do młodszej widowni, obejmującej młodzież i młodych dorosłych. Jego profil programowy i ramówka są tworzone w ścisłej synergii z platformą online NPO Start oraz serwisem NPO3.nl, kładąc duży nacisk na formaty i treści zgodne z nawykami medialnymi nowego pokolenia widzów. Kluczową cechą jest synergia crossmediowa, polegająca na współpracy z internetowymi platformami i markami radiowymi kierowanymi do młodzieży, takimi jak NPO 3FM i FunX.

Selektywna oferta dla młodych widzów jest tworzona z myślą o specyficznych, silniej zaangażowanych grupach młodzieży, rozwijanych wokół lojalnych społeczności i tematów ważnych dla tej generacji. Od 2023 roku kanał stosuje politykę programową opartą o konkretne gatunki i strategie magazynowe, reagując na trendy rynkowe. Główne tematy obejmują różnorodność, z wyjątkowym naciskiem na reprezentację różnych grup społecznych, w tym kobiet, osób z doświadczeniem migracyjnym oraz osób z niepełnosprawnościami, aby każdy widz mógł znaleźć w ramówce coś dla siebie.