06:05

Pettenpret

Inne

06:10

Klumpies

Inne

06:15

Hoi Duggee

Inne

06:25

Kiri & Lou

Inne

06:30

Lena's dieren

Inne

06:35

Pim & Pom

Inne

06:40

Rita & Krokodil

Inne

06:45

Pieter Konijn

Inne

06:55

Interstellar Ella

Inne

07:10

Olivia

Inne

07:20

Molmans

Inne

07:30

Mojo Fliptop

Inne

07:40

Casper & Emma

Inne

07:50

Waffel de wonderhond

Inne

08:05

Vilda

Inne

08:10

De magische auto

Inne

08:25

Kindertijd

Inne

08:30

Beestenbrigade battle

Inne

08:50

Zappsport The Battle

Inne

09:10

Kosmoo

Inne

09:35

Enkeltje Verweggistan

Inne

10:00

Zapp Kids Top 20

Inne

10:25

Vacant

Inne

10:30

Zappbios: De brief voor de koning

Inne

12:10

Peperbollen

Inne

12:40

Peperbollen

Inne

13:05

Peperbollen

Inne

13:35

Peperbollen

Inne

14:00

De Faker Feestmaand

Inne

14:20

De Faker Feestmaand

Inne

14:35

De Faker Feestmaand

Inne

14:50

De Faker Feestmaand

Inne

15:10

De Faker Feestmaand

Inne

15:25

Zappbios: Repelsteeltje

Inne

16:50

De lerarenkamer

Inne

16:55

Motor Maniacs

Inne

17:10

Zappsport Kantine

Inne

17:30

Party Crew

Inne

17:45

Dierendokter in het wild

Inne

18:05

Op weg naar het Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

18:30

Klaas kan alles

Inne

19:00

NOS Jeugdjournaal

Inne

19:20

Zapp Recordbrekers

Inne

19:45

Op weg naar het Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

20:15

Socutera

Inne

20:25

Protection

Inne

21:10

Protection

Inne

22:00

Billy Joel: the 100th live at Madison Square Garden

Inne

23:35

De Kleine Hoteldetective

Inne

23:55

Beneath the Baobab Tree

Inne

00:15

BUNGELEN

Inne

00:35

Moksha

Inne

00:40

Sugar

Inne

01:00

Niemandsland

Inne

01:30

Onderweg naar liefde

Inne

02:30

Onderweg naar liefde

Inne

03:30

NOS Jeugdjournaal met gebarentaal

Inne

04:52

Tekst-TV

Inne

05:30

Nijntje en vriendjes

Inne

05:35

Buurman en Buurman

Inne

05:40

Raad eens hoeveel ik van je hou

Inne

05:50

Jojo & Ouma

Inne

Opis kanału

NPO 3 to ważny kanał publicznej telewizji w Holandii, skierowany głównie do młodszej widowni. Oferuje on nowoczesne produkcje i jest ściśle powiązany z platformami cyfrowymi, odpowiadając na potrzeby współczesnych widzów. Kanał ten stanowi istotny element holenderskiego krajobrazu medialnego.

Historia NPO 3
NPO 3, wcześniej znany jako Nederland 3, rozpoczął nadawanie 4 kwietnia 1988 roku. Pierwotnie planowano go jako projekt wspólny z belgijskim nadawcą VRT, mający na celu produkcję audycji kulturalnych dla Holandii i Flandrii, jednak ten plan nie został zrealizowany. W początkowej fazie działalności stacja skupiała się na programach informacyjnych, kulturalnych i sportowych, oferowanych przez nadawców takich jak VPRO, VARA, RVU i NPS, często prezentujących progresywne podejście.

Kanał ten był również wykorzystywany do emisji eksperymentalnych podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary na początku 1988 roku, jeszcze przed oficjalnym startem. Ważnym krokiem było przejście na emisję wyłącznie w formacie panoramicznym 16 września 2007 roku, a już wcześniej niektóre audycje były dostępne w tym formacie. 4 lipca 2009 roku uruchomiono wersję HD stacji. W 2014 roku, w ramach szerszego rebrandingu, kanał zmienił nazwę na NPO 3, aby lepiej odzwierciedlić swoją rolę w nowoczesnej rodzinie publicznych stacji.

Profil programowy i ramówka
NPO 3 pozostaje holenderskim kanałem publicznym skierowanym przede wszystkim do młodszej widowni, obejmującej młodzież i młodych dorosłych. Jego profil programowy i ramówka są tworzone w ścisłej synergii z platformą online NPO Start oraz serwisem NPO3.nl, kładąc duży nacisk na formaty i treści zgodne z nawykami medialnymi nowego pokolenia widzów. Kluczową cechą jest synergia crossmediowa, polegająca na współpracy z internetowymi platformami i markami radiowymi kierowanymi do młodzieży, takimi jak NPO 3FM i FunX.

Selektywna oferta dla młodych widzów jest tworzona z myślą o specyficznych, silniej zaangażowanych grupach młodzieży, rozwijanych wokół lojalnych społeczności i tematów ważnych dla tej generacji. Od 2023 roku kanał stosuje politykę programową opartą o konkretne gatunki i strategie magazynowe, reagując na trendy rynkowe. Główne tematy obejmują różnorodność, z wyjątkowym naciskiem na reprezentację różnych grup społecznych, w tym kobiet, osób z doświadczeniem migracyjnym oraz osób z niepełnosprawnościami, aby każdy widz mógł znaleźć w ramówce coś dla siebie.