06:05

Pip en Posy

Inne

06:10

Hoi Duggee

Inne

06:20

Kiri & Lou

Inne

06:25

Lena's dieren

Inne

06:29

Pim & Pom

Inne

06:35

Pieter Konijn

Inne

06:45

Molmans

Inne

07:00

Interstellar Ella

Inne

07:10

Olivia

Inne

07:20

Coop Troop

Inne

07:30

Mojo Fliptop

Inne

07:40

Casper & Emma

Inne

07:55

Biff & Chip

Inne

08:05

Olga da Polga

Inne

08:20

Kindertijd

Inne

08:25

Boswachters gezocht

Inne

08:45

Zappsport The Battle

Inne

09:00

Kosmoo

Inne

09:25

Rachel en Elbert passen op

Inne

09:55

Zapp Kids Top 20

Inne

10:20

Brainstorm

Inne

10:40

Brainstorm

Inne

11:00

Brainstorm

Inne

11:20

Brainstorm

Inne

11:40

Brainstorm

Inne

12:00

Peperbollen

Inne

12:25

Peperbollen

Inne

12:55

Peperbollen

Inne

13:25

Waku Waku

Inne

13:45

Waku Waku

Inne

14:05

Waku Waku

Inne

14:30

Waku Waku

Inne

14:50

Waku Waku

Inne

15:15

Zappbios: Een meisje genaamd Willow

Inne

16:45

Motor Maniacs

Inne

16:55

Zappsport Kantine

Inne

17:10

Party Crew

Inne

17:30

Enkeltje Verweggistan

Inne

17:55

Dierendokter in het wild

Inne

18:10

Pokerface

Inne

18:35

Klaas kan alles

Inne

19:00

NOS Jeugdjournaal

Inne

19:20

Heel Holland Bakt Kids

Inne

19:55

Gillen & Schrikken

Inne

20:20

Vlogmania

Inne

20:40

Socutera

Inne

20:50

Crime: I, Jack Wright

Inne

21:35

Crime: I, Jack Wright

Inne

22:30

NOS Studio Sport Voetbal

Inne

23:25

BuZa

Inne

00:20

ADE 2025: Children of the Night

Inne

01:05

Defqon.1 - De magie van de eindshow

Inne

01:50

First Dates

Inne

02:40

First Dates

Inne

02:45

First Dates

Inne

03:35

NOS Jeugdjournaal met gebarentaal

Inne

03:55

Tekst-TV

Inne

05:30

Nijntje en vriendjes

Inne

05:35

Buurman en Buurman

Inne

05:40

Raad eens hoeveel ik van je hou

Inne

05:50

Angelina Ballerina

Inne

Opis kanału

NPO 3 to ważny kanał publicznej telewizji w Holandii, skierowany głównie do młodszej widowni. Oferuje on nowoczesne produkcje i jest ściśle powiązany z platformami cyfrowymi, odpowiadając na potrzeby współczesnych widzów. Kanał ten stanowi istotny element holenderskiego krajobrazu medialnego.

Historia NPO 3
NPO 3, wcześniej znany jako Nederland 3, rozpoczął nadawanie 4 kwietnia 1988 roku. Pierwotnie planowano go jako projekt wspólny z belgijskim nadawcą VRT, mający na celu produkcję audycji kulturalnych dla Holandii i Flandrii, jednak ten plan nie został zrealizowany. W początkowej fazie działalności stacja skupiała się na programach informacyjnych, kulturalnych i sportowych, oferowanych przez nadawców takich jak VPRO, VARA, RVU i NPS, często prezentujących progresywne podejście.

Kanał ten był również wykorzystywany do emisji eksperymentalnych podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary na początku 1988 roku, jeszcze przed oficjalnym startem. Ważnym krokiem było przejście na emisję wyłącznie w formacie panoramicznym 16 września 2007 roku, a już wcześniej niektóre audycje były dostępne w tym formacie. 4 lipca 2009 roku uruchomiono wersję HD stacji. W 2014 roku, w ramach szerszego rebrandingu, kanał zmienił nazwę na NPO 3, aby lepiej odzwierciedlić swoją rolę w nowoczesnej rodzinie publicznych stacji.

Profil programowy i ramówka
NPO 3 pozostaje holenderskim kanałem publicznym skierowanym przede wszystkim do młodszej widowni, obejmującej młodzież i młodych dorosłych. Jego profil programowy i ramówka są tworzone w ścisłej synergii z platformą online NPO Start oraz serwisem NPO3.nl, kładąc duży nacisk na formaty i treści zgodne z nawykami medialnymi nowego pokolenia widzów. Kluczową cechą jest synergia crossmediowa, polegająca na współpracy z internetowymi platformami i markami radiowymi kierowanymi do młodzieży, takimi jak NPO 3FM i FunX.

Selektywna oferta dla młodych widzów jest tworzona z myślą o specyficznych, silniej zaangażowanych grupach młodzieży, rozwijanych wokół lojalnych społeczności i tematów ważnych dla tej generacji. Od 2023 roku kanał stosuje politykę programową opartą o konkretne gatunki i strategie magazynowe, reagując na trendy rynkowe. Główne tematy obejmują różnorodność, z wyjątkowym naciskiem na reprezentację różnych grup społecznych, w tym kobiet, osób z doświadczeniem migracyjnym oraz osób z niepełnosprawnościami, aby każdy widz mógł znaleźć w ramówce coś dla siebie.