06:05

Pettenpret

Inne

06:10

Klumpies

Inne

06:15

Hoi Duggee

Inne

06:24

Kiri & Lou

Inne

06:30

Lena's dieren

Inne

06:35

Pim & Pom

Inne

06:39

Rita & Krokodil

Inne

06:45

Pieter Konijn

Inne

06:55

Olivia

Inne

07:05

Molmans

Inne

07:20

Mojo Fliptop

Inne

07:30

Casper & Emma

Inne

07:40

Waffel de wonderhond

Inne

07:55

Vilda

Inne

08:00

De magische auto

Inne

08:15

Kindertijd

Inne

08:20

Beestenbrigade battle

Inne

08:45

Zappsport The Battle

Inne

09:00

Kosmoo

Inne

09:25

Enkeltje Verweggistan

Inne

09:50

Zapp Kids Top 20

Inne

10:15

Zappbios: Sing Song

Inne

11:45

Vrolijke kerst marathon

Inne

11:46

Heerlijk avondje

Inne

11:56

Het hoogstnodige

Inne

12:06

Logeren

Inne

12:16

Gekkenhuis

Inne

12:27

Rihanna heeft heimwee

Inne

12:36

In een muizenholletje

Inne

12:47

Puddingbroodjesdag

Inne

12:57

Forty - Love

Inne

13:08

Zeepsoep en macaroni

Inne

13:17

Een goed gesprek

Inne

13:30

De Faker Feestmaand

Inne

13:45

De Faker Feestmaand

Inne

14:00

De Faker Feestmaand

Inne

14:20

De Faker Feestmaand

Inne

14:35

De Faker Feestmaand

Inne

14:50

Op weg naar het Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

15:15

Update Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

15:30

Zappbios: Joe Biljoen

Inne

16:30

Op weg naar het Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

16:55

Update Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

17:00

Junior Eurovisie Songfestival 2025 finale

Inne

19:30

NOS Jeugdjournaal

Inne

19:50

Zapp Recordbrekers

Inne

20:15

Socutera

Inne

20:25

Protection

Inne

21:10

Protection

Inne

22:00

Mariah Carey: Merry Christmas to all!

Inne

23:35

First Dates

Inne

00:30

Onderweg naar liefde

Inne

01:30

Onderweg naar liefde

Inne

02:25

Onderweg naar liefde

Inne

03:20

NOS Jeugdjournaal met gebarentaal

Inne

05:10

Tekst-TV

Inne

05:30

Nijntje en vriendjes

Inne

05:35

Buurman en Buurman

Inne

05:40

Raad eens hoeveel ik van je hou

Inne

05:50

Jojo & Ouma

Inne

Opis kanału

NPO 3 to ważny kanał publicznej telewizji w Holandii, skierowany głównie do młodszej widowni. Oferuje on nowoczesne produkcje i jest ściśle powiązany z platformami cyfrowymi, odpowiadając na potrzeby współczesnych widzów. Kanał ten stanowi istotny element holenderskiego krajobrazu medialnego.

Historia NPO 3
NPO 3, wcześniej znany jako Nederland 3, rozpoczął nadawanie 4 kwietnia 1988 roku. Pierwotnie planowano go jako projekt wspólny z belgijskim nadawcą VRT, mający na celu produkcję audycji kulturalnych dla Holandii i Flandrii, jednak ten plan nie został zrealizowany. W początkowej fazie działalności stacja skupiała się na programach informacyjnych, kulturalnych i sportowych, oferowanych przez nadawców takich jak VPRO, VARA, RVU i NPS, często prezentujących progresywne podejście.

Kanał ten był również wykorzystywany do emisji eksperymentalnych podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary na początku 1988 roku, jeszcze przed oficjalnym startem. Ważnym krokiem było przejście na emisję wyłącznie w formacie panoramicznym 16 września 2007 roku, a już wcześniej niektóre audycje były dostępne w tym formacie. 4 lipca 2009 roku uruchomiono wersję HD stacji. W 2014 roku, w ramach szerszego rebrandingu, kanał zmienił nazwę na NPO 3, aby lepiej odzwierciedlić swoją rolę w nowoczesnej rodzinie publicznych stacji.

Profil programowy i ramówka
NPO 3 pozostaje holenderskim kanałem publicznym skierowanym przede wszystkim do młodszej widowni, obejmującej młodzież i młodych dorosłych. Jego profil programowy i ramówka są tworzone w ścisłej synergii z platformą online NPO Start oraz serwisem NPO3.nl, kładąc duży nacisk na formaty i treści zgodne z nawykami medialnymi nowego pokolenia widzów. Kluczową cechą jest synergia crossmediowa, polegająca na współpracy z internetowymi platformami i markami radiowymi kierowanymi do młodzieży, takimi jak NPO 3FM i FunX.

Selektywna oferta dla młodych widzów jest tworzona z myślą o specyficznych, silniej zaangażowanych grupach młodzieży, rozwijanych wokół lojalnych społeczności i tematów ważnych dla tej generacji. Od 2023 roku kanał stosuje politykę programową opartą o konkretne gatunki i strategie magazynowe, reagując na trendy rynkowe. Główne tematy obejmują różnorodność, z wyjątkowym naciskiem na reprezentację różnych grup społecznych, w tym kobiet, osób z doświadczeniem migracyjnym oraz osób z niepełnosprawnościami, aby każdy widz mógł znaleźć w ramówce coś dla siebie.