Zastanawiam sie, która postac oceniacie jako najbardziej negatywną.
Ja osobiście nie znosze Ibrahima; uważam go za zakłamanego, dwulicowego łajdaka chorego na władzę, z wyraźnie zarysowaną żyłką sadyzmu (śmierć Leona, polecnie Matriatemu zgładzenia Viktorii),a co juz go totalnie w moich oczach dyskredytuje to brutalna przemoc wobec kobiet (skatowanie Nigar Kalfy i Viktorii)
Ona (On?) zapewne myśli o tym że się z Nigar przespał. Moim zdaniem to własną kobitkę katował tą podwójną miłością. A może pojedynczą, nie znam się za bardzo na miłości :)
oczywiscie Ibras... jest swietny jak przesluchuje strony w lochu.... wytrzeszcz oczek, mowa przez zeby, az mu grzywka sie podnosi... moim zdaniem mistrzostwo swiata:)
druga postac Hurrem.... ta to dopiero aktorka pierwsza klasa.... modliszka to malo powiedziane.....wspólczuje Sulejmanowi:( maniupulowała nim jak tralala... córeczka będzie taka sama jak mamusia:)
ale jest jakaś sprawiedliwość dziejowa.... bo za czasów sulejmana wspanialego państwo osmanskie przezywa rozkwit - taki złoty wiek, oboje wspaniali naj naj.... a potem na tronie zasiada Selim II pijak, opoj i narkoman ( niestety jego bracia nie zdążyli zamrzyć nawet żeby zostać sułtanami)
myślę bardzo podobnie i też współczuję Sulejmanowi...wszystko co budował obróciła w ruinę jedna baba :) Peszek.
powiem tak im dłużej oglądam ten serial to myśle, że troche Sulejman miał beretkę zrytą, jak mozna rządzic pól światem i nie zapanować nad chaosem jaki ma domu - pałacu baby robiły z nim co chcialy... o matko..... nie mowiąc, że wredne sa wszystkie począwszy od mamusi skonczywszy na Hurem... intrygi, kanty, otrucia, pobicia, proby zabojwstwa... i ta wiecznie sluzba szpiegujaca wszystko dla wszystkich.... według mnie najbardziej uczciwą kobieta jest pierwsza zona Sulejmana ( z ta która nie miał dzieci) i Hatice....