Wczoraj oglądnąłem Casino Royal. Nie będę się rozpisywał - po prostu rewelacja.
Dzisiaj czas na kolejną część czyli właśnie Quantum of Solace. Jestem trochę zaniepokojony czytając opinie i wypowiedzi o tej części odnośnie montażu i innych słabszych aspektach, ale jestem przekonany, że to nadal świetne kino.
Oto mój ranking:
1.W tajnej służbie jej królewskiej mości 7/10
2.Goldfinger 7/10
3.Pozdrowienia z Rosji 7/10
4.Skyfall 7/10
5.Casino Royale 7/10
6.Dr.No 7/10
7.W obliczu śmierci 7/10
8.Licencja na zabijanie 7/10
9.Jutro nie umiera nigdy 7/10
10.Szpieg, który mnie kochał 6/10
11.Diamenty sąwieczne...
Jestem ciekaw, co myśleli twórcy, kiedy postanowili przeciwnikiem Bonda uczynić cherlawego Francuza o imieniu Dominic Greene? To chyba najsłabszy przeciwnik, z jakim kiedykolwiek Bond miał do czynienia.
Poza tym zmieniono w tym filmie chyba wszystko to, co akurat zawsze działało bez zarzutów. Ani jednej sceny...
W zestawieniu z poprzednią częścią ten film wypada o niebo lepiej i zdecydowanie mu bliżej do starszych Bondów niż w Casino Royale. Jest dużo przesady, pościgów, akcji. Wbrew pozorom podoba mi się motyw poczucia winy Bonda jaki został wprowadzony. Tak jakby ktoś, jednak poszedł po rozum do głowy i przestał na siłę...
chciał bym sie dowiedzieć w jakim celu przed polskim tytułem ludzie z filmwebu dali 007 ??
psuje to tylko estetykę w porównaniu z innymi częściami cyklu
równie dobrze możemy mieć 007 GoldenEye czy 007 Doktor No
mogło by być to nieco lepiej wykonane, czasem przy chwili nieuwagi już nie wiadomo o co chodzi. ogólnie film dobry 8/10
Jak już musisz zbudować hotel na środku pustyni to zbuduj, ale na rany boskie, nie zasilaj go gazem!
Co to zak aktor co go biorą do bnonda a on wyglądu nie ma oraz nie potrafi nawet sie uśmiechnąć??? Co to za bond bez klimatu??? To już całkiem inny facet o kamiennym spojrzeniu brutala a nawet kilka fajnych akcji nie ratuje filmu od kamienne klapy. Czemu tylko da Judi Dench została już jako nieliczna w nowych filmach...
więcej