podobnie jak Ładunek 200 i Lilja 4-ever, polecam
Może ktoś coś jeszcze poleci?
Może KLIP i SRPSKI FILM Oba Serbskie chyba. Nie pamiętam już dokładnie o co w nich chodziło bo dawno oglądałam ale oba zdrowo porąbane.