Weźcie ludziska polećcie mi jakieś dobre thrillery, podobne to tego, trzymające w napięciu itp. A i nie piszcie takich filmów jak Siedem, Lśnienie,Szósty Zmysł czy serie o dr Hanibalu L. bo takie tytuły mam już za sobą. Lepiej coś z nowszych dzieł. Bardzo podobały mi się również: Inni, Sierota, Dziwny Lokator, Pułapka, Siła Strachu. Znacie coś w takich klimatach?
Nie wiem, czy nie oglądałeś,a le może:
Obecność z tego roku- http://www.filmweb.pl/film/Obecność-2013-627100
Prawo zemsty- http://www.filmweb.pl/film/Prawo+zemsty-2009-475202
Nieproszeni goście http://www.filmweb.pl/film/Szepty-2011-587468
Nieznajomi ( nie sugeruj się dość słabą średnią) http://www.filmweb.pl/film/Nieznajomi-2008-291338
Nieznajomi- bardzo mi się spodobał, Szepty już nie są w moim klimacie. Jednak od horrorow wymagam o wiele wiecej.
Fakt, film "Szepty" bardziej ociera się o gatunek horrorów niż nim jest, ale tematyką - przyznasz - był zbliżony do "Inni"
Ja lubię filmy na podstawie Stephena Kinga np.: 1408, Mgła lub Smętarz dla zwierzaków te filmy akurat bardzo mi się spodobały.
Wszystkie wymienione widziałem już wcześniej. 1408- dobry horror
Mgła- nie będę komentował, bo ledwo przez niego przebrnąłem, przez tą nawiedzoną kobiecinę i ciągnącą się akcje.
A Smętarz dla zwierzaków- świetny klasyk :)
mi się podobało "Lustro" ( możesz ten film znależć tez pod tytulem "Nienarodzony" ),może seria "Piła" ci sie spodoba, "Oko" tez jest super, "Obecnośc", "Bal maturalny" tez nie jest zły ( ten z 2008 roku ),
Dzięki za propozycję, wszystkie oglądałem. Dlatego prosiłem o podanie głównie thrillerów, gdyż no ciężko mi znaleźć horror, którego nie widziałem. :P
Filmów z gatunku horror liczy się w dziesiatkach-setkach tysiecy,wiec nie pisz tego typu zdań,bo to głupie.
No tak, a te wszystkie dziesiątki, setki tysięcy są wszechobecne i wszech dostępne. Więc następnym razem pomyśl zanim coś napiszesz, bo to głupie. Bo co mnie interesują horrory, które np. powstają na Bliskim Wschodzie, skoro nigdy do nich nie będę miał dostępu?