PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=841205}
3,7 4 199
ocen
3,7 10 1 4199
2,0 9
ocen krytyków
Jestem M. Misfit
powrót do forum filmu #Jestem M. Misfit

Co ciekawe Cinema City prowadzi... przedsprzedaż na ten film. Także ten, jak widać bileciki trzeba kupować z ponad dwutygodniowym wyprzedzeniem. Ktoś wie czym może być podyktowany ten niezrozumiały na pierwszy rzut oka ruch? ;)

z8k

to jest dość oczywiste - jest wielkie oczekiwanie młodzieży. Ci youtuberzy mają miliony obserwująccych, ale żeby niebyło, ze to jest takie zło - jest tam mądry przekaz dla dzieciaków.

ocenił(a) film na 3
sukineczka

No nie wiem . Pytałem się syna bo jest mocny w You tubach i nie zna żadnego youtubera który tam ponoć występuje.

lornemalwo

nie znam się, ale moje dziewczynki bardzo się zachwycają tą Sylwią Lipką, chyba bardziej dziewczynskie klimaty, a film ma bardzo dobry przekaz o byciu sobą,s zczerości, nowych znajomościach, byciu innym.

sukineczka

moje dzieci były zachwycone filmem, oszalały na punkcie tej Lipki. W sumie fajny, kolorowy i przekaz taki teraźniejszy.

z8k

Ja tam się wcale nie dziwię. Fabuła jest na czasia, a sama historia ma faktycznie świetny przekaz. Nie każdy film musi mieć niewiadomo jakie efekty specjalne, by był uznawany za dobry i wyczekiwany. Główne role odgrywają youtuberzy, którzy pomimo zerowego raczej obycia na profesjonalnym planie filmowym poradzili sobie bardzo dobrze.

z8k

alez Milordzie to przeciez oczywiste, sprzedaja bilety ZANIM pojawia sie oceny i recenzje - pozniej nikt normalny tego nie obejrzy :]

_Master_of_Disaster_

to jest film dla dzieci, nie dla trollo-recenzentów , po co w ogóle ten jad :(

Grazyna_Howard

W ktorym miejscu niby widzisz "jad" i "recenzje"? W ktorym miejscu masz trolling? Zadal pytanie, dostal odpowiedz w zartobliwej formie.

Zalecam masc, te na bol dupy :)

_Master_of_Disaster_

Panie, ja żem nie wiedział że tu jułtubery grają i to taki fejmowy móvi jest ;)

z8k