PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=593915}

Justin Bieber: Nigdy nie mów nigdy

Justin Bieber: Never Say Never
2011
3,7 12 tys. ocen
3,7 10 1 11509
5,0 3 krytyków
Justin Bieber: Nigdy nie mów nigdy
powrót do forum filmu Justin Bieber: Nigdy nie mów nigdy

Przykra sprawa, wszyscy bulwersują się, że to jest BIOGRAFIA zwykłego nastolatka, który nadal żyje i niczym się nie zasłużył. To jest FILM BIOGRAFICZNY, czyli oparty na życiu prawdziwego człowieka, jego życiem inspirowany, usiłujący pokazać, że każdy ma szansę i że sukces jest w zasięgu ręki. Nie znam się na gwiazdach pop kultury, nie czytam Pudelka, ale SŁYSZĘ, że chłopak ma świetny głos i wygrywa życie, robi karierę, spełnia się i jest ustawiony do końca żywota i można się tylko domyślać się, że antyfani to ludzie, którzy nie mogą się pogodzić z faktem, że gość ma 16 lat, kilka płyt na koncie i film, który trafił do kin na całym świecie. ZAZDROOOOŚĆ i kropka.

malosz

No sry ale nie trzeba tu filmu by wiedzieć że jeśli się coś chce osiągnąć to się osiąga, wystarczy odrobina wiary, ale nie w tym rzecz, rzecz w tym, że on wcale nie ma głosu, a sławę zdobył poprzez dzieci wychowywane na Disney Channel, on wyje nie śpiewa, a nic by tez nie osiągnął, gdyby ktoś nie wszedł na You tuba i nie postanowił na nim zarobić, a że jemu się udało zarobić parę groszy to niech ma i niech się cieszy, wisi mi to, nie jestem wcale zazdrosny, bo mam tyle pieniędzy ile mam nie mam limuzyn pałaców, ale jestem Happy z tego co mam i więcej nawet nie chcę, więc nie opowiadaj bzdur bo tylko się ośmieszasz.

malosz

,,świetny głos "- dobry żart