Nie pytam o jakieś "mistrze kierownicy", etc. Pytam o thrillery drogi, takie jak ten. W tle pustynie, długa szosa i egzystencjonalne momenty. Bez kryminałów, mafii, narkotyków i temu podobnych; chodzi mi o film gdzie główna fabuła to właśnie jakieś rozdarcie, zatęsknienie, jazda długą szosą, pustynie, bezsens.
Urodzonych Morderców oglądałem, coś właśnie w ten deseń jak Kalifornia, Urodzeni Mordercy mnie interesuje.
Oprócz tego z innej beczki ale nie do końca- poszukuję jeszcze filmów z młodymi ludźmi- 20-latkami, etc także filmy drogi i do tego otoczka thrillera. Może to być nawet taki trochę kicz jak ten z Paris Hilton bodajże- Dom Woskowych Ciał?
Ogólnie albo filmy jak Kalifornia- ten typ, albo filmy drogi, thrillery z młodymi ludźmi na przejażdżce, jadącymi na jakieś wakacje, czy coś; coś w stylu Koszmar Minionego Lata, Dom Woskowych Ciał właśnie (jeśli tak brzmiał ten tytuł), itp
Jeśli chodzi o taki gatunek to na pewno Thelma i Louise.
Genialny film, POLECAM!!!
Eh, te filmy już oglądałem, dodatkowo nie są jakieś szczególne- Thelma i Louise całkiem ujdzie, Death Proof to nie jest tego typu film o jakim mówię.
1986 The Hitcher (Autostopowicz)
1996 Freeway (Spojrzenie mordercy)
1990 Wild at Heart (Dzikość serca)
1998 Another Day in Paradise (Następny dzień w raju)
1991 My Own Private Idaho (Moje własne Idaho)
2002 Highway (Autostrada)
1998 Fear and Loathing in Las Vegas (Las Vegas Parano)
2001 Jeepers Creepers (Smakosz)
Owszem-zgadza się ale nie thrillerem i filmem drogi jednocześnie-jak napisał autor tematu :)
Prawda:) Thrillerem nie jest podobnie jak kilka innych filmów które wymieniłem wyzej ale pewne elementy których pan Psyychopata szuka w sobie zawiera :) "film gdzie główna fabuła to właśnie jakieś rozdarcie, zatęsknienie, jazda długą szosą, pustynie" Mysle ze nic złego sie nie stanie jesli polecimy cos co troche odbiega od tematu ale jednak mniej lub bardziej do niego nawiązuje :) Pozdrawiam
film gdzie główna fabuła to właśnie jakieś rozdarcie, zatęsknienie, jazda długą szosą, pustynie, bezsens.---- przychodzi mi do głowy ZNIKAJĄCY PUNKT
Może trochę "Duel"(1971) tu pasuje? Ale to bardziej kino akcji jednak.
A może ten?: "Roadgames"(1981) (z młodą Jamie Lee Curtis, film z Australii). Albo: "Breakdown"(1997) z Kurtem Russelem.
zobacz sobie "perdita durango" mi sie tak na maksa podobal a nawet nie mam z kim porozmawiac o wrazeniach bo nikt go nie widzial;)
jestem ciekawa czy komus sie ez az tak spodoba jak mi, w sumie to bardzo podobny do kalifornii z opisu bo tez droga, dwie pary z innych bajek, itd, no jednym slowem musisz zobaczyc koniecznie!:)
Tamten świat samobójców http://www.filmweb.pl/film/Tamten+%C5%9Bwiat+samob%C3%B3jc%C3%B3w-2006-275051 to nie jest thriller ale myślę, że mógłby Cię zainteresować.
witam psyychopato polecam tobie film autostopowicz są dwie wersje orginał bodajrze 86 a nowo nagrany z 2007 oglądałem tylko nowy i oceniam 10/10 w rolach głównych sean bean
"Enter Nowhere" (2011), "Wzgórza mają oczy" chociaż to jest akurat horror, "Droga milionerów" (2012) , "Wycieczka bez powrotu" (2011),
"Wyspa strachu" (2009), "Deadfall" (2012), "96 minut", "Tranzyt". No i tak jak Tigers88 polecam 'Autostopowicza",widziałam obie wersje.Oryginał lepszy,ale ten nowszy też nie jest zły.
http://www.imdb.com/title/tt0107302/soundtrack
tu masz tytuły piosenek z soundtrack, reszte musisz szukać na youtubie ;)
Śledztwo nad przepaścią z 1997 akcja nie dzieje się na autostradzie tylko na torach film powala takich już się nie kręci
Nie widziałem żeby ktoś wymienił a IMHO warty polecenia- "To nie jest kraj dla starych ludzi".