Nie uwazam tez, zeby Pan Wajda byl jaims rzadkiego siewu rezyserem, ale i tak jak na jego umiejetnosci to ten film jest slabiutenki.Ma uczyc historii...ale jak przyciagnac do kina czyms tak ociekajacym propaganda antysowiecka a na dodatek meczacym slabym aktorstwem i jeszcze gorsza rezyserka.Poza tym wszyscy to ogladali a tak malo komentarzy, co swiadczy o traktowaniu tego filmu przez polska publicznosc...jak to sie mowi:"no comments"...tutaj w znaczeniu doslownym
"Ma uczyc historii...ale jak przyciagnac do kina czyms tak ociekajacym propaganda antysowiecka..."
Nic cię ten film nie nauczył? Ja nie boję się komentować tego filmu, ponieważ mimo niektórych mankamentów, wywarł na mnie pozytywne wraznie (pod względem realizacji). Oczywiście nie jestem profesjonalistką, jak większość z nas, ale nie ocenię filmu negatywnie dlatego że kilku "mądrym" krytykom się on nie podobał. Uważam że jest wartościowy i rzetelnie ukazuje fakt zbrodni Katyńskiej.
Twoje zdanie na temat tej produkcji nie powinno w zadnym stopniu byc oparte na mojej ocenie.Mnie na przyklad twoja ocena tego filmu kompletnie nie interesuje.
Nie do konca za to wiem czego ten film mial mnie nauczyc.Byl nudny,kiepski i nie wywolal u mnie checi poszukiwania prawdy o zbrodni katynskiej. Ale mozesz mi podpowiedz mi czego mogl mnie ten film nauczyc, to moze zobacze go jeszcze raz.
W tym filmie nie ma żadnej propagandy. Inna sprawa, że jest "Katyń" to nie najlepszy film Lepiej skup sie na krytykowaniu warsztatu filmowego zamiast pisać głupoty o propagandzie.
Rozmawiales z Wajda na ten temat...czy sam tak wymysliles? Ja uwazam,ze jest to film propagandowy...nic nie wnosi do tworczosci polskiej,jest kiepski i jest zrobiony na sile,nakrecony w okresie oziebienia stosuknow polsko-rosyjskich i trwajacej dyskusji o prawdzie katynskiej.