j/w szukam podobnego filmu, nie koniecznie tematyki, ale zeby nie było wszystko oczywiste i czywiscie horror i zeby to nie od muzyki i naglych jap na ekranie czlowiek sie bal :)
Podaje Ci filmy, które oglądałam. Niektóre nie zawierają duchów i innych zjawisk ale przez cały film szukasz rozwiązania i nie możesz doczekać się końca.
Numer 23 (2007)
Sierota 2009
Oszukana 2008
Zgromadzenie 2002
Mgła 2005
Wróg 2013
Zaginiona 2012
Narodziny 2004
Mroźny wiatr 2007
Kwarantanna 2008
Obłęd 2005
Nowe życie (2008)
Mroki lasu (2006)
Eliza Graves (2014)
Bunkier (2001)
Ktoś całkiem obcy (2007)
Dom obłąkanych dusz (2013)
Wyspa (2005)
Cichy dom (2011)
Nieznani (2006)
Zajazd pod duchem (2011)
La Senda (2012)
Dziewczyna z tatuażem (2011)
Dziewiątki(2007)
Medium(2010)
La Senda(2012)
Lęk pierwotny(1996)
Powtórzenia(2010)
Open Grave(2013)
Patologia(2008)
Bez śladu(2010)
Oczy Julii(2010)
Trup(2012)
La Cara oculta(2011)
Looper - Pętla czasu(2012)
Dziwny lokator(2004) El Habitante incierto
Labirynt(2013)
Intruz(2013)
Dom w głębi lasu(2012)
Labirynt fauna(2006)
Dorian Gray(2009)
Ruiny(2008)
Internat(2011)
Sierociniec(2007)
Kobieta w czerni(2012)
Lśnienie(1980)
Requiem dla snu(2000)
Szepty(2011)
Nie bój się mnie(2008)
Panaceum(2013)
Siedem dusz(2008)
Przebudzenie(2007)
Inkarnacja(2010)
Sekretne okno(2004)
Dziecko Rosemary(1968)
Ciemność(2002)
Zbrodnie umysłu(2003)
Gothika(2003)
Siła strachu(2005)
Miasto ślepców(2008)
Plan lotu(2005)
Jestem legendą(2007)
Dziewiąte wrota(1999)
Efekt motyla(2004)
Szósty zmysł(1999)
Wyspa tajemnic(2010)
Incepcja(2010)
Paranormal Activity(2007)
Mgła(2007)
Omen(2006)
Przeczucie(2007)
Joe Black(1998)
Kobieta w błękitnej wodzie(2006)
Znamię(2002)
Głębia(1989)
Dom nad jeziorem(2006)
A.I. Sztuczna inteligencja(2001)
Oszukać przeznaczenie(2000)
Niektóre polecam, niektóre nie. Sorki, jeśli coś dwa razy wpisałam. Jak coś mi się jeszcze przypomni to napiszę :) Miłego oglądania :)
Ja polecam 1408. Według mnie niesamowity film, ktory nie raz zaskakuje. Nie ma tam latających duchów i strasznych morderców, a jednak trzyma w napięciu i pozostaje w pamięci. Może to przez sentyment tak go lubie, ale ogladalam wielokrotnie i dalej uwielbiam. Sa dwa alternatywne zakonczenia, te, na ktore ja trafilam jest o wiele lepsze i z tego co wiem, jest na CDA wiec polecam :)