Znacie jakieś książki, ewentualnie filmy podobne do twórczości John'a Green'a (którą uwielbiam)? Od razu mówię, że czytałam książki Gayle Forman, Charlie'go (The Perks..). Z góry dziękuję!
Polecam Niezbędnik obserwatorów gwiazd i Prawie jak gwiazda rocka autorstwa Matthew Quick
Polecam wszystkie książki Colleen Hoover, a szczególnie Hopeless. To wyjątkowo rewelacyjna lektura :-).
Ja polecam książkę "Eleonora i Park" Rainbow Rowell. Niedawno wyszła w Polsce a już wiem, że będzie hit. Można powiedzieć, że jest podobna do książek Green'a, ale tak naprawdę Rainbow Rowell ma swój własny, unikalny głos, w którym się zakochałam (: jeśli lubisz Green'a, Forman i innych autorów, którzy piszą inteligentne, oryginalne książki dla młodzieży, na pewno Ci się spodoba.
tak tak tak, jestem w połowie i bardzo mi się podoba! Podobny klimat, zdecydowanie. Sam Green ją zresztą polecał ;)
Może coś Kevina Brooksa, Abbi Glines, Jennifer E. Smith, Dave'a Cousinsa albo Jennifer Echols? Z podobnych znam "Aż po horyzont", "Lato drugiej szansy", książki Matthewa Quicka (bardzo gorąco polecam!), "7 razy dziś" (uwielbiam i również polecam), "13 małych błękitnych kopert", "Biała jak mleko, czerwona jak krew", klasyczny "Buszujący w zbożu", "Cud chłopak", "Cudowne tu i teraz", "Powód by oddychać", seria "REAL LIFE" od Feerii Young, "Dziesięć płytkich oddechów", "Kochani dlaczego się poddaliście?", "Morze spokoju", "Tak blisko...", "Nie mogę powiedzieć ci prawdy", "Coś do stracenia". Nie czytałam wszystkich wymienionych, więc nie ręczę, że są dobre. :)
Polecam "Love Rosie", wszystkie książki nicholasa sparksa, ale również polecam trochę z innego gatunku " Niezgodna " i " gra w kłamstwa ". Bardzo też mi się podobała książka Kiery Cass " rywalki "
Wszystkie książki Mathew Quicka i "Eleonora i Park" Rainbow Rowell, polecam też "Duff" Kody Keplinger (dopiero co pojawiła się w księgarniach a jest świetna, tak samo jak film) a jeżeli nie przeszkadza ci literatura dla trochę starszych to "Jeden dzień" Davda Nicholsa.