PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=143}
7,6 49 139
ocen
7,6 10 1 49139
6,5 6
ocen krytyków
Patch Adams
powrót do forum filmu Patch Adams

Rada:

ocenił(a) film na 9

Chcesz zostać lekarzem- nie oglądaj "Patch'a Adams'a" (bo zasady lekarza mogą ci zobojętnieć) :P

użytkownik usunięty
Tam_taram

Ja studiuję na kierunku lekarskim i uważam, że każdy powinien obejrzeć ten film, szczególnie lekarze i przyszli lekarze.

ocenił(a) film na 10

Dokładnie. Żeby pacjent nie był tylko "przypadkiem", ale osobą, żeby pamiętać jak wielką wartość i wagę ma podejście do pacjenta jako osoby, wysłuchanie, zrozumienie, jak ważna jest rozmowa.. Żeby nie zatracić się tylko w suchych faktach i terminach, ale wciąż pamiętać o godności, empatii i uczuciach... Wiedza- jasne, bez niej się nie da.. ale najważniejsze, żeby nie zapomnieć o sercu..
Polecam gorąco!!

ocenił(a) film na 9
Juupi

Przykro to przyznać ale w 99% jesteśmy już nie tylko przypadkami dla lekarzy,ale...zbędnym towarem ;-( Jeśli ten 1% to przeczyta to chylę czoła i proszę,nie dajcie się wciągnąć w machine...pieniądze nie są ważniejsze niż ludzkie życie... ;-(

użytkownik usunięty
Tamilina

Myślę, że te 99% to duża przesada. Nie jest aż tak źle;)

ocenił(a) film na 9

...jestem po wypadku,znam krocie ludzi którzy próbują się leczyć...Nie jest tak zle?!Jest po prostu....TRAGICZNIE...no,chyba że jesteś majętną osobą i w portfelu ma Ci co szeleścić... ;-(

użytkownik usunięty
Tamilina

Współczuję Ci z powodu wypadku.
Nasz system zdrowotny pozostawia wiele do życzenia, ale nie musi to być wina samych lekarzy, choć zdaję sobie sprawę, że i w tym zawodzie są "czarne owce".

ocenił(a) film na 9

To ja chcę się leczyć u Ciebie :-)

użytkownik usunięty
Cartmenez

Jeszcze 2 lata mi zostały, więc wstrzymaj się jeszcze;)

ocenił(a) film na 9

Dobra, będę czekał cierpliwie dwa lata ():->
Aha, i gratuluję łebka!

użytkownik usunięty
Cartmenez

Nawzajem:)

ocenił(a) film na 6
Juupi