Ten film nie będzie się podobał tym , którzy oswoili się już z horrorami nowej generacji. Dla mnie Super! Pamiętam jeszcze z VHS.
Moje również, żaden dzisiejszy horror nie ma tego klimatu, co stare dobre klasyki from 80's. Entity, Blob, Nightmare on elm street, Pupmkinhead, Evil Dead, Dead Heat, Laleczka Chucky, Halloween, Piątki trzynastego, itp. wszystko to kocham, i odświeżam, dziś czas na Crittersy, chociaż nie raz już dostałem nauczkę, aby pewnych filmów nie odświeżać, bo zamiłowanie do nich może przeminąć. Blob do dziś jednak ani o jotę się nie zestarzał, efekty są wyśmienite, muzyka świetna, brat Matta Dillona i pani z piły zawsze będą mi się kojarzyć z tym filmem. Scena w kinie genialna. I love it. Jakie klasyki jeszcze kochasz? może czegoś nie oglądałem:)
Do obejrzenia mam w planie "Sygnał Ostrzegawczy / Warning Sign" (byłem na tym w kinie trzy razy). Gorąco polecam. No i czeka na mnie "Ukryty / The Hidden" , ale załatwię to chyba dopiero w weekend z moją panią. Ją też kręcą niektóre klasyki lat 80-ych.
The Hidden czy to nie jest czasami film o czymś takim małpopodobnym stworzeniu ? Coś mi się tak kojarzy. Jeśli się nie mylę to powstała nawet druga część. Ogólnie bodek przypomniałeś mi kolejny z klasyków VHS jeśli dobrze kojarzę to filmidło. Pozdro
Ukryty jest raczej podobny do jakiegoś ślimaka. Do małpopodobnego raczej nie. Pozdro.
Dzięki za invitation... bodek75 a film o małpoludzie to był The watchers z Corey Haimem , się mi pomiksowało trochę. A the Hidden nie kojarze możesz mi napisać z kim to i trochę o fabule ? Byłbym wdzięczny , pozdrawiam
Co Ci będę pisał ... http://www.imdb.com/title/tt0093185/ http://anythinghorror.com/2010/01/09/movie-review-the-hidden-1987/ http://thepiratebay.se/torrent/7028887/The_Hidden_1987_-_L_alieno_%5BXviD_-_Ita_ Eng%5D%5BTNTVillage%5D http://www.youtube.com/watch?v=UHIwsaFhra0 Kumpel mi to ściągnął z lektorem. Jak będziesz miał kłopot to Ci jakoś pomogę! Do Zo !!!
A w tym tygodniu planuję sobie przypomnieć dwa inne starocie. "From Beyond / Z zaświatów" i "Enemy Mine / Mój własny wróg"
podpisuje sie pod tym, naprawde świetny film i efekty jak na tamte czasy. Ja takze jestem fanem VHS, mam mnóstwo filmów. Jeżeli nie oglądałeś to polecam ci także, ,,straceni chlopcy'' chocby za zajebisa muzyke, ,,postrach nocy" , ,,nocn plemię", ,,noc demonów".
A tak apropo to mogli by nakecic kontunuację, bo jak wiemy koleś zachował w słoiczku bloba na koncu filmu
Wszystkie Twoje tytuły widziałem, ale to nie dziwne, w końcu każdy z Nas tutaj kocha lata które przeminęły wieki temu. Ukrytego widziałem nie dawno, aż wstyd, bo po raz pierwszy, z tej też okazji odświeżyłem sobie dark angel z lundgrenem, straconych chłopców znam na pamięć, łącznie z wyśmienitym soundtrackiem. Rany co ja bym oddał za te czasy, ta muzyka, te filmy, ta mentalność, żadnych PG-13 i ludzie też jakoś żyli, nikt na nikogo winy nie zwalał.
to jest absolutna klasyka cos pieknego film jest poprostu rewelacyjny !!!!!!!!! lata 80 jesli chodzi o kino byly najlepsze !!!!!!!!
Dokladnie tak jak mowisz/piszesz :) kocham lata 80-te filmy z tych lat maja swoj niepowtarzalny klimat i to nie podlega dyskusji....
Nie uważam że najlepsze horrory to tylko te stare, głownie z lat 70 i 80'
Kilka dobrych i klimatycznych pozycji powstało w Azji nie tak dawno np:
Ringu 1998, Ju on Klątwa 2000 TV, Kairo 2001, Ju on Klątwa 2002 kinowa,
Dark water 2002, Pon 2002, The Eye 2002,
Nieodebrane połaczenie 2003, A tale of two sisters 2003, Widmo 2004,
Infection 2004, The Booth 2005, Redeu-ai 2005, Dorm 2006, Silk 2006 .
Filmy tego typu też mają klimat :)
Nikt nie pisał że najlepsze horrory to tylko te z lat 80 czy 70. Chodziło raczej o to że jak ktoś się nie wychował na takich filmach za młodu to będzie ciężko mu się wkręcić w ten klimat i wydadzą mu się archaiczne i tandetne. Oczywiście nie tyczy się to wszystkich, ale takich osób jest sporo.
Ja jakoś nie znałem horrorów z lat 70 i 80 prawie w ogóle w erze oglądania filmów na VHS,
bo jakoś wtedy nie trafiałem na horrory, jedynie w TV, a i tak wolę zdecydowanie te starsze,
gdy je oglądałem wiele lat po swoich premierach bo w okresie 2001-2009, kiedy były dostępne w dvd i divx.
mam do Was ogromną prośbę!!!
szukam filmu pewnie lata 80-te,horror,kot zarażał ludzi,akcja działa się na łodzi,cała żywność została zakażona,osobie chorej "burzyła" się krew w żyłach,jeden z bohaterów wolał się utopić zaraz po zakażeniu,proszę pomóżcie mi odnaleźć film.z góry dziękuję:)
Kurde. No nie kojarzę. Może nie widziałem . Na ten czas Ci nie pomogę , chyba , że mnie jakoś oświeci , ale trzymam kciuki , że może ktoś Ci pomoże.
Sorry.