najbardziej podoba mi sie info o tym filmie ...zwroccie uwage na gatunek, hihi... sam film tez jest taki...tzn nic blizej okreslonego ...sa smieszne momenty ale nic poza tym , raczej nie polecam
Arnie + Jamie Lee Curtis w kinie akcji z rak Camerona - nie trzeba pisac , wiadomo ze jest ekstra. Przesmieszna opowiesc o tajnym agencie i jego zonie , duzo humoru a przy okazji wysmienita scena z harrierem .
Tytuł świetnie oddaje główny punkt intrygi tego filmu sensacyjnego. Reszte można wyrazić podając dwa nazwiska : Cameron i Schwarzenneger...
fabuła jest prosta, jak to przy filmach akcji zwykle bywa: pozytywny bohater musi pokonać wielkich złych facetó i na dodaetk uratowac piękną kobietę. "Nowością" niejako jest fakt,...
Jak to się dzieje, że wszystkie najlepsze filmy akcji, jakie widziałam, są zawsze z udziałem Arniego. Ma facet szczęście do naprawdę dobrych action'ów (sorry za słowo). Ten film ma wszystko: akcję, mnóstwo trupów, piękne kobiety (dwie), humor - wszystko czego trzeba. Super.
Nie jest to moze arcydzielo gatunku, ale oglada sie fajnie. Jest tam troche calkiem zabawnych scen, a i wielbiciele czystej akcji nie powinni narzekac.
Film mógł być na prawdę niezły. Tymczasem jest on poważnie przeciętny. Kilka scen położyło cały obraz. Scena ze spadającym uzi po schodach czy z głowicą. To nie miała być chyba głupia komedia w stylu "zabili go i uciekł" a do Bonda też mu wiele brakuje. Autorzy niestety nie popisali się. I mimo niezłego pomysły, fabyły...
więcejPrawdziwe kłamstwa nakręcił sam mistrz, czyli James Cameron. Ceniony i uwielbiany twórca Hollywood'u. Jak to kiedyś w tym filmowym zakątku powiedziano: "James Cameron dla producentów jest jak kura znosząca złote jajka" . No, fakt. Zgadzam się z tym stwierdzeniem. Filmy Camerona odnoszą sukcesy. Dlaczego? Myślę, że to z...
więcej
Jeden z moich ulubionych filmów ( jestem wielkim miłośnikiem komedii sensacyjnych ) .
Świetne połaczenie kina akcji i komedii ( naprawde zabawny jest ten film ) . Film jest - można by tak powiedzieć - parodią serii Jamesa Bonda . Jamie Lee Curtis wspaniale wypadła w roli Helen - filmowej żony Arniego. A Tia Carerre...
Film typowy dla poziomu aktorskiego Arnolda 5/10.
Jednak prawdziwa perełką jest rola Jamie Lee Curtis - jako zony , a szczególnie jej fantastyczny taniec przy łózku - REWELACJA!
Dlatego przyznaje 6/10.
Mnie już strasznie wkurzało naciąganie tego filmu. Wiem że niektóre detale muszą być
przesadzone, ale bez przesady...
Jeden agent i kobieta która w życiu nie miała w ręku broni pokonują całą masę wrogów?
I akurat tak się złożyło że ta broń co wypadła kobiecie z rąk postrzeliła (i to śmiertelnie) wielu
przeciwników...
dla wyjątkowo słabego filmu. Arnie był główną postacią sporej ilości świetnych filmów "poważnego" kina akcji, ale to jest kompletny niewypał.
typowy film akcji 1 człowiek kontra 1000 wrogów z głupawymi powiedzonkami. Jamie Lee Curtis troche przeaktorzyła, robiac z tego typowa komedie zamiast komedio-akcji. Schwarzenegger trzymał poziom. Kiepski film, ale warto obejrzeć.
Po jednym przynajmniej arcydziele jakie zrobił - Obcego 2 i dwóch nieco słabszych acz bardzo dobrych Terminatorach Prawdziwe kłamstwa to chyba jego czwarty najlepszy film. Tak naprawdę czwartym najlepszym filmem Jamesa jest pierwsze 20 minut Avatara zanim film zamienił się z rasowego s-f w bajkę ale to tylko 20 minut...
więcejFilm znowu ukazuje Dżihadystów jako tych złych a Amerykanów jako tych dobrych. A jak wiadomo jest odwrotnie i to Amerykanie są tymi złymi! w prawdziwym życiu. Szkoda bo wielu ludzi nabiera się na tą propagandę amerykańską.
W swej klasie trudno o równie dobry film. Niestety, potem Cameron zajął się komerchą dla mas czyli tandetne romansidła zamiast realizować prawdziwie ciekawe autorskie projekty. Mógł np. Wieczną wojnę nakręcić. Choć i Titanic jak i Avatarowi daję 7/10 czuć, że to coś już gorszego niż wcześniejsze dzieła.
Magiczny rok .
"SPEED" Jana De Bonta , "PRAWDZIWE KŁAMSTWA" Jamesa Camerona , "MAVERICK" Richarda Donnera , "GLINIARZ Z BEVERLY HILLS 3" Johna Landisa , "UCIECZKA GANGSTERA" Rogera Donaldsona , "GWIEZDNE WROTA" Rolanda Emmericha , "DZIKA RZEKA" Curtisa Hansona , "STRAŻNIK CZASU" Petera Hyamsa , "NA ZABÓJCZEJ ZIEMI"...