witam, mam pytanie do fanów anime i wszystkich, którzy po prostu oglądali ten film i są w
stanie mi coś podsunąć - znacie jakieś podobne anime? fabułą? nastrojem?
wszelkie odpowiedzi i sugestie mile widziane :) za płytkość pytania przepraszam, na anime
nie znam się w ogóle, obejrzałam tylko Spirited Away i Szept Serca :)
pozdrawiam i czekam!
http://www.filmweb.pl/film/Szum+morza-1993-140097
http://www.filmweb.pl/film/Powr%C3%B3t+do+marze%C5%84-1991-34657
http://www.filmweb.pl/film/5+centymetr%C3%B3w+na+sekund%C4%99-2007-349500
http://www.filmweb.pl/film/O+dziewczynie+skacz%C4%85cej+przez+czas-2006-405527
http://www.filmweb.pl/film/Suzumiya+Haruhi+no+sh%C3%B4shitsu-2010-560451
http://www.filmweb.pl/Ruchomy.Zamek.Hauru
http://www.filmweb.pl/Ksiezniczka.Mononoke
http://www.filmweb.pl/film/M%C3%B3j+s%C4%85siad+Totoro-1988-34656
I zgadzam się z fabio: http://www.filmweb.pl/film/Ponyo-2008-419238 jest prześwietna!
Totoro i Ponyo są kochane
http://www.filmweb.pl/film/Karigurashi+no+Arrietty-2010-566501
już niestety mocno poniżej oczekiwań...
Ode mnie zdecydowanie http://www.filmweb.pl/film/Hoshi+o+Ou+Kodomo-2011-604497, a w zupełnie innym klimacie, aczkolwiek również ciekawe http://www.filmweb.pl/film/Paprika-2006-346814 czy http://www.filmweb.pl/film/Tenshi+no+tamago-1985-34450. A także http://www.filmweb.pl/film/Tekkonkinkreet-2006-350090, http://www.filmweb.pl/film/Perfect+Blue-1998-98249. Wszystko zależy od tego, kto w czym gustuje ;)