Wolę myśleć że zostały zrobione tylko dwie części bo reszta to po prostu science - fiction. Zero klimatu nielegalnych ulicznych wyścigów, a efektami chcą nadrobić wszystko. Wychodzi z tego jakaś tania podróba Jamesa Bonda i cholera wie co jeszcze. Szkoda. Ale cóż dzieciaki do kin polecą, podstawówki i gimnazja się cieszą, a wytwórnia liczy hajs :( Podrawiam fanów 1 i 2 (jeśli ktoś jest fanem 3,4,5 to go nie pozdrawiam)
Trójka miała wyścigi jednak fabuła była tak głupia że po prostu nie dałem rady. Gówniarz przyjeżdża do Japonii i zostaje kierowcą mafii :)) A jak wszystko się wali to znajduje plecak pełen kasy i razem z tatuśkiem przerabiają mustanga :)) Mistrzostwo. Nie będę nawet wspominał o akcencie głównego bohatera :)
Ja do kina idę tylko ze zwględu na ulubionych aktorów :) I powrót Rodriguez na piątce nie byłam i nie żałuje ale chce zobaczyć walkę Carano z Rodriguez. I tak przy okazji to jestem 4 klasa technikum :)
Niekoniecznie dzieci pójdą na f&f 6 i 7. Dużo osób pójdzie żeby się oderwać od szare rzeczywistości i się rozerwać. ja chodzę do 3 technikum i pójdę do kan film choćby z sentymentu dla tej serii i sądząc bo zwiastunie, ciekawej akcji
Też pójdę na film z sentymentu. Jakoś jest to jedna z moich ulubionych serii filmów, więc nie odpuszczę sobie żadnej części choćby z ciekawości. W dodatku chcę zobaczyć znów moją ulubioną obsadę aktorów i fabułę - chcę wiedzieć jak to się wszystko potoczy. Ale prawda jest taka, że chciałbym by seria pozostała taka jak na początku. Lecz twórcy chcą dotrzeć do szerszej widowni, a nie tylko wąskiego grona fanów tuningu i wyścigów ulicznych. Dlatego robią z serii typowy film akcji z samochodami w tle. Dużo ludzi właśnie pójdzie do kina dla samej akcji. Smutne to jest, ale twórców nie obchodzi, że niszczą klimat serii. Ważne dla nich że kasa będzie duża, bo ta seria to kura znosząca złote jajka.
Brawo dla Ciebie kolego. Ale za parę ładnych latek zrozumiesz że w 3 technikum wcale taki dorosły nie byłeś ....