PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=528258}
7,0 251 tys. ocen
7,0 10 1 250810
7,6 70 krytyków
The Social Network
powrót do forum filmu The Social Network

Nie wiem czy pewne umiejętności programistyczne (choć nie znam się na tym) i
wyobraźnia, niezły pomysł sprawiają, że można go nazwać geniuszem, co wali z każdego
plakatu. To bardziej zakompleksiony i cwany bubek z harvarda, jak wielu tam. Miał
szczęście, nie mógł przewidzieć tego sukcesu. Ponadto, oglądając zwiastuny i rzeczywiste
wystąpienia, wywiady Zuckerberga to wygląda na to, że jego rola będzie bardzo
przerysowana, jednak taki poziom ekspresji prezentuje też Jesse Eisenberg jako aktor.

ocenił(a) film na 5
maxplastic

Spróbuj zrobić coś podobnego na skale światową, a może i Tobie będą kręcić filmy.

ocenił(a) film na 10
edmoond

Ja też się zastanawiałem czy to faktycznie geniusz i doszedłem do wniosku ,że tak.
Świadczy o tym nie stan jego konta a akcja z Microsoftem i tym,że im się nie sprzedał. To nie jest facet jednego pomysłu.Gdyby nie wyszło mu z Facebookiem to udało by się z czymś innym.

ocenił(a) film na 5
Wojtek_dpo

Dokładnie tak!

ocenił(a) film na 8
maxplastic

jeśli umiejętności, wyobraźnia i pomysłowość nie znamionują geniuszu to co Twoim zdaniem daje prawo do nazywania kogoś geniuszem?

ocenił(a) film na 3
maxplastic

Jak dla mnie film nieudany, choć po zwiastunie oczekiwałam prawie, że rewelacji. Wynudziłam się,. Przy trwaniu do końca trzymał mnie Justin <3 choć nie prezentował się najlepiej w loczkach :P Poza tym dużo terminologii typowo komputerowej, niezrozumiałej dla przeciętnego człowieka. Natomiast gra Jessiego Eisenberga podobała mi się bardzo ;)

ocenił(a) film na 10
ma-za

Film nieudany?

Buahahahahhahahahahahhahahhahahhahahahhahahahahahah.
Nie muszę komentować Twojej wypowiedzi. Rozumiem ,że gusta są różne ale Twój gust...noc cóż...może film o Pudelki Ci sie spodoba.
ŻEN

maxplastic