jedzący kartofle spotykają śniadanie na trawie.
queerowy romans z elementami sięga tam gdzie nie sięga Queer.
połykanie usznej woskowiny
i
zlizywanie analnej krwi
będzie wyrazem jedności kochanków w podzielonym kraju.
can we get much deeper?
jeżeli pornografizuje, robi to tak jak robili to wielcy przedwieczni pokroju nagisy oshimy - naruszając tabu staje w opozycji do represji, obłudy, kłamstwa i hipokryzji.
nie jest to żadne novum.
odbija się tu odwieczny problem pornografii, który można streścić jak następuje:
pornografia w zbiorowościach represyjnych jest wyrazem artystycznej wolności i bezkompromisowości;
pornografia w zbiorowościach przyzwalających to komercyjna hedonka służąca wyłącznie osobistej przyjemności.
to dlatego bliżej temu filmowi
do Lolity nabokova,
do Kochanka Lady Chatterley lawrance'a,
do millera, do joyce'a, do burroughsa,
do Pieśni Miłości geneta,
do Płonących Istot jacka smitha,
do Dziejów Grzechu borowczyka,
do Imperium Zmysłów oshimy
niż do fasadowego Queera lucka gadaniny.
jest prawdziwie rewolucyjny.