1. Władca pierścieni - Powrót króla
2. Między słowami
3. Rzeka tajemnic
4. Piraci z Karaibów - Klątwa czarnej perły
5. Miasto Boga
moje TOP 5 filmów ale nie 2003 tylko z roznych lat to 1 park jurajski 1993 2 władca pierscieni powrót króla 3 władca pierscieni dwie wieze 4 władca pierscieni druzyna pierscienia 5 zaginiony swiat park jurajski 1997 dodałbym jeszcze park jurajski 3 2001 ale TOP 5 filmów to TOP 5 filmow ale park jurajski 3 najmniej mi sie podobał wiec do moich ulubionych filmów go nie dodam